فولاد برنده بازی فردا خواهد بود

فرکی: استرس استقلال یار دوازدهم فولاد است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : هدفمان این است که چهاربازی باقی مانده ازلیگ برتر باشگاه های ایران را به شکلی برگزار کنیم که بتوانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم.
کد خبر: ۵۵۱۵۶۹
فرکی : فولاد خوزستان پتانسیل کسب سهمیه آسیایی را دارد

حسین فرکی که پنجشنبه شب درنشست قبل ازبازی با تیم فوتبال صبای قم با خبرنگاران دراهواز گفت وگو می کرد ،اظهارداشت : فولاد خوزستان پتانسیل کسب سهمیه آسیایی را دارد. من این مطلب را با بازیکنان خود درمیان گذاشته ام ، وازآنان خواسته ام که دراین زمینه تلاش کنند.
وی به بازی با تیم صبای قم اشاره کرد و اضافه کرد : صبا تیم خوبی است ، ضمن آن که درفصل گذشته توانست سهمیه کسب کند به همین دلیل فردا درمقابل این تیم بازی سختی در پیش روداریم .
فرکی گفت : با این حال هدف ما دراین بازی پیروزشدن وکسب سه امتیاز این مسابقه است ،زیرا اگرمی خواهیم سال آینده درجام قهرمانان آسیا باشیم حتما باید در این بازی و بازی های بعدی با امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم .

وی با اشاره به اینکه ازتیم فوتبال صبای قم شناخت کافی دارد ،اظهارداشت : ضمن دیدن فیلم بازیهای این تیم ، بازیکنان خود را درجریان نقاط قوت وضعف این تیم قرارداده ام .

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : برای بازی فردا ایوب کلانتری را به علت محرومیت و آرش افشین را به خاطر مصدومیت در اختیارنداریم لیکن دیگر بازیکنان آماده مقابله با تیم فوتبال صبای قم هستند.

وی درخصوص مصدومیت آرش افشین مهاجم سرعتی خود اظهارداشت : مصدومیت این بازیکن که از دیدار با نفت آبادان شروع شد درحال رفع شدن است ، و تصمیم داریم از وجود این بازیکن درسه بازی آخراستفاده کنیم .

دیدار تیمهای فوتبال فولاد خوزستان وصبای قم ازهفته سی ویکم لیگ برتر باشگاه های ایران ساعت 17 فردا (جمعه ) درورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.

درحال حاضر تیم فوتبال فولاد خوزستان با 53 امتیاز در مکان چهارم جدول و تیم فوتبال صبای قم با 40 امتیاز درمکان نهم جدول است .
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها