سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران پرسپولیس که حامی تیم بودند باید تشکر کنم و همچنین بازیکنان که بعد از گل پیکان با تلاش مضاعف نتیجه را جبران کردند.
کد خبر: ۵۵۱۲۸۲
گل‌محمدی: از هواداران و بازیکنان تیم تشکر می‌کنم

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری بعد از دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان از هفته سی و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال که با برتری دو بر یک سرخپوشان به پایان رسید، گفت: تمرینات تیم را طوری برنامه‌ریزی کرده بودیم که در بهترین شرایط از نظر آمادگی مقابل داماش قرار بگیریم، ‌تمرینات پرفشاری قبل از بازی با پیکان داشتیم و این بازی را تدارکاتی حساب کرده بودیم.

وی افزود: به هیچ عنوان قصد دست کم گرفتن حریف را نداشتیم و هر حریف دیگری هم بود همین شرایط را داشتیم. اکثر 90 دقیقه بازی در اختیارمان بود و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و تعویض‌های خوبی انجام دادیم و در نهایت نتیجه لازم را کسب کردیم.

سرمربی سرخپوشان در خصوص بازی بهتر بعد از دریافت گل تصریح کرد: طبیعی است وقتی تیم عقب می‌افتد بازیکنان بیشتر تلاش می‌کنند و نفراتی هم که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفتند خوب بازی کردند.

یحیی گل‌محمدی درباره دیر به میدان رفتن کریمی خاطرنشان کرد: علی شرایط 90 دقیقه بازی را ندارد و نمی‌توان ریسک کرد و به او فشار زیادی آورد. به کریمی در ادامه بازی‌‌ها نیاز داریم. او در همان دقایقی که بازی کرد، عملکرد خوبی داشت و در بازی‌های آینده از او بیشتر استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد لیست 18 نفره نیز اینگونه توضیح داد: ماهینی سه اخطاره بود، پولادی و حسینی هم فشار زیادی را در تیم ملی تحمل کرده بودند و به آنها استراحت دادیم و غلامرضا رضایی هم از ناحیه زانو مصدوم شد و به همین دلیل در فهرست نبود و ما هم از دیگر بازیکنان تیم بهره بردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها