کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلف هادی عقیلی مبنی بر عدم حضور در دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان اعلام کرد.
کد خبر: ۵۵۰۶۲۱
هادی عقیلی یک سال محروم شد

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال طی گزارشی به دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که هادی عقیلی شب قبل از مسابقه با تیم ملی لبنان در تاریخ 11/18/ 91 با اطلاع از عدم حضور در ترکیب یازده نفره اصلی تیم، بدون اخذ اجازه از کادر فنی، اردوی تیم ملی را ترک کرده است.

کمیته انضباطی پس از بررسی موضوع این مورد را از مصادیق بند 3 ماده 25 آیین نامه انضباطی دانسته و با استناد به بند 7 و 3 ماده 20 آئین نامه انضباطی هادی عقیلی را علاوه بر محکومیت به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 150 میلیون ریال، از حضور در کلیه فعالیت‌های مرتبط با فوتبال در ایران به مدت یک سال محروم کرد.

به کمیته استیناف اعتراض می‌کنم

 

سیدهادی عقیلی در مورد رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت یک ساله وی از فعالیت در تیم ملی و فوتبال ایران گفت: من از این رای به کمیته استیناف اعتراض می کنم چون می خواهم حرف هایم را در این کمیته بزنم و سپس آنها تصمیم نهایی را بگیرند.

وی افزود: در این 15 سالی که فوتبال را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنم هیچ گاه به دنبال حاشیه و جنجال نبودم و عملکردم هم گواه این مسئله است. ترک اردوی تیم ملی توسط من دلایلی داشت که برای خودم محفوظ است هر چند که کار درستی نبوده و قبلا هم از مردم بابت این مسئله عذرخواهی کرده ام.

 


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها