چاره ای جز گنار گذاشتن ربطی نبود

خطیب: فیلا حق تهدید ندارد

به همراه داوران المپیکی ایران؛

خطیب برای حفظ کشتی در المپیک به تفلیس رفت!

سرپرست فدراسیون کشتی ایران صبح امروز برای تماشای رقابتهای کشتی قهرمانی بزرگسالان اروپا در گرجستان و همچنین حضور در نشست ویژه حفظ کشتی در المپیک راهی تفلیس شد.
کد خبر: ۵۵۰۳۳۶
خطیب برای حفظ کشتی در المپیک به تفلیس رفت!


این نشست پیش از برگزاری رقابتهای قهرمانی کشتی اروپا که طی روزهای 29 اسفند تا 4 فروردین ماه درشهر تفلیس گرجستان برگزار می‌شود،‌ با حضور کشورهای اروپایی، ایران، آمریکا و برخی کشورهای دیگر برپا خواهد شد.
به گزارش مهر؛ در این جلسه قرار است درمورد راه‌های حفظ کشتی در المپیک و همچنین بررسی مسائل مختلف فیلا توسط اعضای حاضر در نشست بحث و تبادل نظرشود.
حجت الله خطیب با تایید این خبر گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته و به دعوت فدراسیون کشتی گرجستان روز 28 اسفندماه در این نشست شرکت می‌کنم تا راه‌های مختلف برای حفظ کشتی در المپیک و همچنین مسائل مختلف در مورد فدراسیون جهانی بررسی شود.
وی خاطر نشان کرد: در این مدت تلاش کردیم با رایزنی با کشورهای مختلف دنیا نقش آفرینی جدی در بحث حمایت از کشتی داشته باشیم و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با برخی کشورهای دنیا در جلسه گرجستان شرکت می‌کنیم.  امیدوارم در نهایت به یک وحدت رویه مناسب و متحد در این زمینه برسیم.
همچنین بهمن طالبی و رمضانعلی رمضان نژاد داوران المپیکی کشورمان نیز برای قضاوت رقابتهای قهرمانی کشتی اروپا راهی شهر تفلیس پایتخت گرجستان می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها