با کسب یک جام دل هواداران را شاد می کنیم

مهدوی کیا: مشکلی با گل محمدی ندارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی مهدوی‌کیا را اسطوره خواندند تا به من و تیم پرسپولیس را بکوبند.
کد خبر: ۵۵۰۱۲۸
گل‌محمدی: مهدوی‌کیا را اسطوره خواندند تا پرسپولیس را بکوبند


یحیی گل‌محمدی در نیم‌فصل دوم نتایج قابل قبولی را در پرسپولیس گرفته و حتی این تیم را تا مرحله نیمه نهایی جام حذفی رساند اما پس از بازی مقابل مس کرمان و خداحافظی مهدوی‌کیا حاشیه‌هایی در پرسپولیس به وجود آمد . گل محمدی در اینباره گفت و گویی با فارس انجام داده است که در ادامه می آید:

در خصوص غیبت امروزتان در تمرین پرسپولیس و خبر کناره‌گیری‌تان از این تیم بگویید؟

اتفاق خاصی پیش نیامده بود اما راستش را بخواهید نسبت به برخی حرف‌ها ناراحت شده بودم. از طرفی دیگر واقعا نتوانستم به سر تمرینات پرسپولیس بروم. چون ترسیدم خدای ناکرده یک جوری این ناراحتی ام بروز پیدا کند و به تیم لطمه بخورد به همین دلیل تصمیم گرفتم به دنبال کارهای شخصی‌ام بروم.

یعنی شما با هیچکس مشکلی ندارید؟

همه چیز به خیر و خوشی تمام شد و مشکل خاصی نبود. شما باید این موضوع را قبول کنید که پرسپولیس دوران بسیار سخت و بدی را پشت سر گذاشته بود اما خدا را شکر از وقتی که آمدم با کمک دستیارانم و همه بازیکنان تیم را جمع و جور کردیم. مشکلات ریز و درشت زیادی به همراه بحران در پرسپولیس وجود داشت که تیم را دچار مشکلات عجیبی کرده بود اما خدا را شکر می‌کنم در نیم‌فصل دوم خیلی از آنها حل شد.

نقش بازیکنان در ناراحتی شما چقدر بود؟

اول باید این مسئله را اعلام کنم بازیکنان وقتی من به پرسپولیس آمدم از جان مایه گذاشتند و غیرت به خرج دادند. با تمام وجود در موفقیت ما شریک بودند و با لطف خدا و حمایت رویانیان برای کمک به من از هیچ تلاشی دریغ نکردند. 16 بازی در نیم‌فصل دوم داشتیم و فقط در یک بازی مقابل راه‌آهن باختیم که حق ما هنوز هم می‌گویم شکست نبود. پس از آن نتیجه ناعادلانه که همه اذهان عمومی به بازی خوب پرسپولیس شهادت دادند به دیدار مقابل مس رسیدیم که روی یک اتفاق ناگهان همه غافلگیر شدند.

قبول دارید همه از پرسپولیس فقط برد می‌خواهند؟

بله، اما من از شما می‌پرسم در آن شرایط سختِ پرسپولیس، کسی جرات داشت تا سکان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد؟ هیچ مربی جرات نمی‌کرد که با پرسپولیس کار کند اما خوشبختانه وقتی آمدم با کمک همه و مخصوصا بچه‌ها تیم یکدست و درست شد، نتایج خوب گرفتیم و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی پا گذاشتیم. فقط در دو بازی گذشته قبول دارم کمی خوب نبودیم.

چرا؟

چون در بازی مقابل ذوب آهن 120 دقیقه در شرایط سخت انرژی خودمان را تخلیه کردیم و طبیعی بود شادابی لازم را مدتی از دست بدهیم. ما در 8 بازی گذشته فشار سختی را به خاطر سرنوشت پرسپولیس پشت سر گذاشتیم. من هم قبول دارم انتظارات از پرسپولیس زیاد است اما مطمئن باشید من به این انتظارات احترام می‌گذارم و تا آنجایی که می‌توانم هرگز کوتاهی نخواهم کرد.

شاید یکی از دردسرهای شما خداحافظی عجیب مهدوی‌کیا از پرسپولیس بود، درباره ماجرا بیشتر توضیح دهید؟

روزی که با مهدوی‌کیا در جلسه‌ای نشستیم فضا بسیار دوستانه بود و هیچکس در این جلسه نبود. مهدوی‌کیا می‌توانست در این جلسه مخالفتش را به من اعلام کند چون اتفاق خاصی پیش نمی‌آمد و کار را ادامه می‌دادیم من این را باز هم می‌گویم من و مهدی مانند دو برادر هستیم و سالها کنار هم بازی کرده‌ایم و دوستی‌هایمان را پشت سر گذاشته‌ایم. به نظرم خیلی خوب نبود که این موضوع رسانه‌ای شد اما مهدوی‌کیا طاقت نیاورد و این اتفاق افتاد.

آیا مقصر شما بودید؟

انتقادهای چند روز گذشته را خوانده‌ام. من و یا ما کم دشمن نداریم که خیلی‌ها هم از این فرصت استفاده کردند و در خصوص برخی مسائل اظهار نظر کردند تا خود را نگران آینده مهدی نشان دهند. برخی‌ها مهدوی‌کیا را اسطوره نامگذاری کردند تا بهانه‌ای به دست آورند که من و پرسپولیس را بکوبند. متاسفانه سوءاستفاده از این موضوع بسیار شفاف و زلال است. اینها نه نگران آینده مهدی هستند و نه وضعیت او برایشان مهم است. دوست دارند با حاشیه‌سازی بهترین و بیشترین استفاده‌ها را داشته باشند تا به پرسپولیس ضربه بخورد. دلیلش را هم از خودشان بپرسید. جلسه من و مهدی بسیار برادرانه، نزدیک و شفاف بود و باز هم می‌گویم او می‌توانست موضوع را قبول نکند اما همه چیز تمام شده است.

تمام شدن موضوعات به صحبت‌های امروز با رویانیان ربط داشت؟

خوشبختانه در صحبت‌هایی که امروز با رویانیان داشتم ایشان به من مجددا دلداری داد و از من حمایت کرد. من همه اتفاقات را به فال نیک می‌گیرم و انشاالله سعی خواهم کرد با آرامش و فضایی سالم با قدرت بیشتر با کمک بازیکنان به پرسپولیس خدمت کنم.

اما برخی بازیکنان با شما سر ناسازگاری زدند؟

-راز موفقیت پرسپولیس  در 16 بازی گذشته رفاقت، همدلی و دوستی بوده هرچیزی باید سر جای خودش باشد و نظم و انضباط برای گل‌محمدی حرف اول را می‌زند اگر مشکلی بود شک نکنید که ما نتیجه نمی‌گرفتیم.

اما مشکل با دو بازیکن به وجود آمده است؟

بله، قبول دارم اخیرا دو اتفاق ناخوشایند در پرسپولیس افتاده که من هم به صورت جدی با آنها برخورد کردم. اما این را شفاف می‌گویم اجازه نمی‌دهم کسی با سرنوشت پرسپولیس و رنگ قرمز این تیم بازی کند. اجازه نمی‌دهم کسی به پیراهن پرسپولیس بی‌احترامی کند و سرمربی و یا کادر فنی را زیر سوال ببرد. مطمئن باشید تا وقتی که من هستم به این موضوع تکیه خواهم کرد و سفت و سخت جلوی این موضوع می‌ایستم چون در تیمی که من هستم همه باید برای موفقیت پرسپولیس و رنگ قرمز یکی باشند و به همین دلیل من باید جلوی برخی از اتفاقات را بگیرم که این کار را خواهم کرد.

پس برای بازی با داماش مشکلی ندارید؟

خیر، با برنامه رو به جلو حرکت خواهیم کرد و انشاءالله سعی خواهیم کرد در بازی مقابل داماش که دیداری سخت و حساس است با آرامش کامل به یک برد شیرین برسیم. البته باز هم بچه‌ها و همه باید یکی شویم تا به هدف خود برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
۰
۰
مهدوی كیا اسطورس آقای گل محمدی

نیازمندی ها