سرمربی تیم فوتبال استقلال از سال 91 به عنوان بدترین سال زندگی اش یاد کرد و گفت: درگذشت مادرم بدترین اتفاق ممکن در سال 91 بود اما امیدوارم همه مردم ایران در سال آینده زندگی توام با شادی و سلامتی داشته باشند.
کد خبر: ۵۵۰۰۸۴
امیر قلعه نویی: بدترین سال زندگی ام را پشت سرگذاشتم


قلعه نویی عصر امروز شنبه و در حاشیه تمرین استقلال ضمن بیان این مطلب افزود: جدا از زندگی شخصی که به واسطه درگذشت مادرم بدترین سال زندگی ام بود، در حوزه فوتبال لیگ را خوب شروع نکردیم اما رفته رفته با ذهنیتی که در بازیکنان ایجاد کردیم و فکرمان این بود که هر روز بهتر از روز قبل شویم، شرایط ایده الی پیدا کردیم و توانستیم به صدر جدول صعود کنیم.
به گزارش خبرنگار مهر، امیر وی با بیان اینکه فکرمان این است که هر روز بهتر شدن را به بازیکنان القا کنیم خاطرنشان کرد: بهترین آرزویم برای سال 92 ظهور امام زمان(عج) است و امیدوارم همه مردم ایران و جوانان ایران اسلامی سال بسیار خوبی را در پیش داشته باشند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: باید از هواداران استقلال که در سرما و گرما کنار ما بودند و بازیکنانم تشکر کنم که با وجود مشکلات مالی فراوان و کمبودهایی که وجود داشت با تمام وجود تلاش کردند و حالا در صدر جدول هستیم. آنها سختی های زیادی را تحمل کردند و ثمره اش همین صدرنشینی است. آرزویم این است که سال آینده آرامش کامل داشته باشیم و هر آنچه مردم می خواهند به آن دست پیدا کنند.
امیر قلعه نویی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز نتایج خوبی کسب کنیم و در کنار سپاهان و تراکتورسازی برای فوتبال ایران افتخار آفرینی کنیم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها