دایی بار دیگر از سد پرسپولیس گذشت

طلسم بی شکستی یحیی پاره شد

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در اقدامی جالب پیروزی بر پرسپولیس را به بازیکن مصدوم تیمش تقدیم کرد.
کد خبر: ۵۴۸۶۳۴
دایی: این  پیروزی تقدیم به "غلام"

 

علی دایی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: پیش از هر چیز می‌خواهم این برد را به علی غلام تقدیم کنم. این بازیکن یک سال و نیم است که با من کار می‌کند و جزو بازیکنان خوب تیم ماست. او متاسفانه هفته قبل در تمرین مصدوم شد و این بازی را از دست داد.

 

سرمربی راه آهن در ادامه درباره بازی گفت: ما هر دو نیمه را بد شروع کردیم. بویژه نیمه اول که پرسپولیسی‌ها چند موقعیت خوب گلزنی به دست آوردند. اما در ادامه بهتر کار کردیم و توانستیم با کنترل فشار حریف بر بازی مسلط شویم. در نیمه دوم هم می‌دانستیم که حریف رو به توپ‌های بلند می‌آورد و خدا را شکر می‌کنم که خط دفاع و در مجموع کل تیم‌مان خوب عمل کردند و توانستیم این کار حریف را نیز خنثی کنیم.

 

وی افزود: در نهایت خوشحالم که بازیکنی مثل عظیمی که 19 سالش است و اولین بازی‌اش را در ورزشگاه آزادی انجام داد توانست خوب کار کند و گل خوبی هم برای‌مان به ثمر برساند. ما امروز یک تیم بودیم و کار گروهی‌مان ما را پیروز کرد. هرچند امروز سه هافبک اصلی‌مان را نداشتیم.

 

 به گزارش ایسنا ،دایی در ادامه گفت: ما تمرین‌های زیادی از ابتدای فصل تاکنون انجام داده‌ایم و طبیعی بود که زمان می‌برد تا بازیکنانم بتوانند برنامه‌های من را به درستی انجام دهند. اکنون بازیکنان به راحتی منطقه بازی را تغییر می‌دهند که به دلیل تمرین‌های خوب‌مان است. در مجموع امسال با آرامش زیادی کار کردیم و تمام حواسمان روی کارهای فنی بود.

 

سرمربی راه آهن در پایان در تمجید از بازیکنان جوان تیمش گفت: اکنون بازیکنانی را در راه‌آهن می‌بینید که تاکنون اسم‌شان را یا نشنیده‌اید یا کم شنیده‌اید. آن‌ها اکنون بازیکنان کارآمدی هستند که ارکان اصلی تیمم را تشکیل می‌دهند. این مسئله را مرهون تلاش همکارانم در راه آهن هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمدعلی عبداللهی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
۰
۰
دوستت دارم علی دایی 09123314283
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها