در دور رفت لیگ یازدهم برای دومین بار، پرسپولیس در حالی که لباس مشکی به تن کرده بود به مصاف سایپا رفت و آن بازی را با تک گل مازیار زارع از روی نقطه پنالتی با پیروزی به آخر رساند.
کد خبر: ۵۴۸۵۸۶
کارنامه پرسپولیس با پیراهن مشکی

سایت گل- پرسپولیس امروز و در مصاف با راه‌آهن میهمان است و قصد دارد برای اولین بار از لباس سوم خود که به رنگ مشکی است و طرفداران زیادی هم دارد استفاده کند. سرخ‌ها امسال دو بازی تدارکاتی مقابل برق شیراز و شهرداری باغستان را با لباس مشکی برده‌اند اما مقابل راه‌آهن در یک بازی رسمیی برای اولین بار مشکی‌پوش خواهند شد. سرخ‌ها از دو سال پیش و زمان سرمربیگری علی دایی در این تیم مشکی‌پوش شدند و حالا باید رودرروی او مشکی بپوشند.

جالب این‌که راه‌آهنی‌ها که امسال کلا تغییر رنگ دادند و به جای استفاده از ترکیب زرد و سبز از لباس‌های سفید و قرمز استفاده می‌کنند در این بازی خانگی‌شان از لباس‌های دوم خود که قرمز و سفید است استفاده خواهند کرد. راه‌آهنی‌ها یک بار و در دیدار رفت مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر از لباس‌های قرمز خود استفاده کردند..

اما آمار بازی‌هایی که پرسپولیس تا کنون از لباس‌های مشکی‌رنگ استفاده کرده به عبارت زیر است:

یک) در بازی رفت با استیل‌آذین در لیگ دهم، پرسپولیس برای اولین بار با لباس مشکی به میدان رفت و با گل‌های اشپیتیم آرفی و هادی نوروزی به پیروزی رسید.

دو) پرسپولیس و دایی برای بازی رفت با تراکتورسازی سر تا پا مشکی پوشیدند و این بازی را با یک گل باختند. پرسپولیس در تبریز به پنالتی جاسم کرار باخت.

سه) بعد از ۵ هفته که با حسرت پیروزی گذشت و علی دایی و تیمش ۵ بازی پشت سر هم باختند، پرسپولیس در حالی که لباس دوم و مشکی‌رنگش را به تن داشت با سایپا رو در رو شد و با تک گل اشپیتیم آرفی به پیروزی رسید.

چهار) به خاطر سرخپوش بودن میزبان اهوازی، پرسپولیس باز هم مشکی پوشید و بازی حذفی در مرحله نیمه‌نهایی را با گلی که وحید هاشمیان زد، از فولاد برد. این بازی در غبار فراوان و در خردادماه ۹۰ برگزار شد.

پنج) در بازی رفت فصل گذشته و در کرمان مس نارنجی به تن کرده بود و پرسپولیس پیراهن و شورت مشکی‌رنگ. آن بازی را اما پرسپولیس با یک گل باخت و همه امتیاز‌ها را در کرمان جا گذاشت.

شش) در روز تساوی ۲-۲ با شهرداری تبریز، پرسپولیس باز هم تیم مشکی‌پوش میدان بود. این بازی در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد و بازی برگشت دو تیم به حساب می‌آمد.

هفت) رنگ مشکی این بار خیلی هم برای پرسپولیس خوش‌یمن نبود. در لیگ قهرمانان آسیای فصل گذشته شاگردان مصطفی دنیزلی که بازی رفت را با ۳ گل از الغرافه برده بودند این بار موفق به پیروزی نشدند و در تهران به تساوی یک- یک رضایت دادند تا شانس صعودشان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان به عنوان تیم اول را از دست بدهند.

هشت) در دور رفت لیگ یازدهم برای دومین بار، پرسپولیس در حالی که لباس مشکی به تن کرده بود به مصاف سایپا رفت و آن بازی را با تک گل مازیار زارع از روی نقطه پنالتی با پیروزی به آخر رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها