فولاد برنده بازی فردا خواهد بود

فرکی: استرس استقلال یار دوازدهم فولاد است

سرمربی فولاد خوزستان معتقد است بازی‌هایی که مقابل تیم‌های پایین جدولی برگزار می‌کند دشوار به حساب می‌آید چون این تیم‌ها برای دفاع از اعتبار و هویت خود بازی می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۸۱۸۸
فرکی: پیش‌بینی‌ام از جایگاه فولاد این نبود

حسین فرکی  درباره بازی یکشنبه تیمش در هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل گهر دورود بیان کرد: گهر در طی فصل تغییرات مدیریتی و فنی داشته است و با توجه به وضعیتی که دارد، بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. گهر بازیکنان خوبی دارد اما آن‌ها به خاطر مشکلات عدیده اذیت شده‌اند. همچنین کادر فنی این تیم و در راسش مایلی کهن که ارادت خاصی نسبت به او دارم و از دوستانم است، جزو مربیان فنی هستند.

وی ادامه داد: مایلی کهن مسئولیت بزرگی را بدون ادعا قبول کرده است. همچنین از زمانی که به گهر رفته، تیمش نظم گرفته است اما این تیم هنوز مشکلات زیادی دارد و دستش خالی است. این‌ها را گفتم تا بگویم که انگیزه گهر، اعتبارش است. ما نیز چند بازی آخرمان را مقابل تیم‌هایی مثل پیکان و نفت آبادان انجام داده‌ایم که جزو تیم‌های انتهای جدول هستند. به هر حال چنین تیم‌هایی برای بقا و هویت خود می‌جنگند و مقابله با آن‌ها دشوار است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان همچنین درباره تاثیرات باخت هفته قبل تیمش پس از 19 بازی بدون باخت، مطرح کرد: با باخت به نفت آبادان از روند خوبمان فاصله گرفتیم اما بازیکنان باتجربه‌ای داریم که می‌دانند شکست هم جزئی از فوتبال است. ما همان طور که چند هفته هیچ باختی نداشتیم باید به این هم فکر می‌کردیم که ممکن است روزی با شکست مواجه شویم. ما خودمان را برای چنین روزهایی باید آماده کنیم اما نباید فرصت‌ها را از دست دهیم. رقبای باسابقه، عنوان‌دار و سرسختی را برای ماندن در کورس داریم و باید این باور را داشته باشیم که می‌توانیم با آن‌ها رقابت کنیم. به هر حال دیگر بازی با نفت را فراموش کرده‌ایم و به فکر جبران در دیدار با گهر هستیم. به دنبال این هستیم تا از امتیاز میزبانی بهره ببریم و با تمام احترامی که برای حریف قائلم برای پیروزی به زمین می‌رویم.

فرکی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا موفق شده تا به اینجای لیگ برنامه‌هایش را در فولاد پیاده کند، افزود: از وضعیت فعلی رضایت دارم هرچند پیش‌بینی‌ام در ابتدای فصل این نبود اما در ادامه به آن رسیدیم و در حال حاضر هم به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم. ما برای رسیدن به هدف‌مان باید رده سوم جدول را به دست آوریم اما ممکن است یکی از تیم‌های بالای جدولی قهرمان جام حذفی شود و کسب سهمیه آسیایی به گونه‌ای دیگر رقم بخورد. اما با این حال ما در هر بازی به فکر همان بازی هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دوست دارم فولاد به مقام قهرمانی لیگ برسد،در گفت و گو با ایسنا تصریح کرد: ما شانس قهرمانی داریم اما رقیب‌های سرسختی بالای جدول هستند. به اعتقاد من بازی رو در روی سه، چهار تیم قهرمان را مشخص می‌کند. ما در نیم فصل اول از سد هر سه تیم استقلال، سپاهان و تراکتورسازی گذشته‌ایم و در دور برگشت هم سپاهان را بردیم. امیدواریم بتوانیم استقلال و تراکتورسازی را هم ببریم و به صدر برسیم. اختلاف تیم‌ها در دنیای امروز فوتبال زیاد نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها