یک بازی بدون تماشاگر ، برهانی دو و عمران‌زاده یک جلسه محروم شدند

استقلال نقره داغ شد

اعلام آرای انضباطی تا دوشنبه

احتمال محرومیت تماشاگران و مدافع استقلال

سرپرست کمیته انضباطی با اعلام اینکه منتظر دریافت گزارش داور و ناظر بازی استقلال و تراکتورسازی هستیم بنابراین حداکثر تا دوشنبه ارای این بازی را صادر خواهیم کرد، گفت: با توجه به اتفاقاتی که در دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی افتاد قطعا آرای انظباطی تخلفات صورت گرفته در آن شامل محرومیت خواهد بود.
کد خبر: ۵۴۸۱۲۰
احتمال محرومیت تماشاگران و مدافع استقلال

اسماعیل حسن زاده در گفتگو با مهر، در خصوص تخلفات صورت گرفته در دیدار تیم‌های فوتبال استقلال با تراکتورسازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: متاسفانه از نظر انضباطی مواردی اتفاق افتاد که باعث می شود ما در کمیته انضباطی مجبور شویم رای محکمی بدهیم. به محض اینکه گزارش داور و ناظر بازی به دست ما برسد با توجه به جمع بندی که خود ما داریم رای تخلفات انضباطی مربوط به این بازی را صادر خواهیم کرد حتی شاید این رای روز شنبه صادر شود بنابراین همه تلاش خود را می کنیم تا آرای مربوط به این بازی را تا روز دوشنبه صادر کنیم.

وی در همین خصوص افزود: با توجه به اینکه خود ما در جریان جزئیات همه امور قرار داریم فکر نمی کنم نیاز به احضار فرد یا افرادی باشد. متاسفانه این دیدار چند مورد زشت و غیر اخلاقی داشت از جمله درگیری چند بازیکن دو تیم در یک صحنه که منجر به اخراج آرش برهانی شد،

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا برای بازگشت مظفری زاده به زمین بازی برای آغاز نیمه دوم به رختکن داوران رفتید و وساطت کردید، اظهار داشت: بحث وساطت در این بین مطرح نبود بلکه داور از ادمه فحاشی ها علیه خودش در نیمه دوم نگران بود مخصوصا به خاطر اهانت هایی که یکی از نیمکت نشینان تیم استقلال بین دو نیمه در هنگام رفتن وی به رختکن انجام داده بود. که قطعا به تخلف صورت گرفته از سوی بازیکن متخلف استقلال نیز رسیدگی خواهیم کرد.

وی در خصوص ترقه و نارنجک های دستی که در جریان بازی به درون زمین پرتاب شد، گفت: من متوجه انفجار اولین ترقه ای که به درون زمین پرتاب شد نشدم اما یکی از مواد منفجره ای که بین دقایق 70 تا 80 بازی به درون زمین پرتاب شد باعث آسیب دیدن پیست تارتان شد. با توجه به اینکه این ماده منفجره از ضلعی از ورزشگاه پرتاب شد که در هر دو طبقه آن هواداران تیم میزبان حضور داشتند پرتاب آن منتسب به هواداران استقلال است.

حسن زاده در خصوص اتفاقاتی که بین هواداران استقلال و جواد کاظمیان افتاد گفت: اهانت و فحاشی که هواداران استقلال به مهاجم تیم تراکتورسازی کردند را قطعا مورد رسیدگی قرار می دهیم هرچند که به هیچ وجه عکس العمل این بازیکن را نسبت به این اهانت ها به هیچ وجه تایید نکرده و به این موضوع نیز رسیدگی خواهیم کرد.

وی در خاتمه تاکید کرد: با توجه به اتفاقاتی که در دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی افتاد قطعا آرای انضباطی تخلفات صورت گرفته در آن شامل محرومیت خواهد بود. البته این محرومیت ممکن است شامل تماشاگران و یا عناصر متخلف در بازی باشد.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و تراکتورسازی در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر عصر روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و با پیروزی یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. سعید مظفری زاده داور این دیدار به خاطر توهین هایی که بین دو نیمه به او شد، حاضر به قضاوت نیمه دوم نشد که با وساطت برخی مسئولان به زمین بازگشت و بازی را آغاز کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نظری داراب
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
۰
۰
اگرپرسپولیسی بودتاآخرلیگ محروم می شد ،ولی چون متاسفانه اس ت قلالی است بامبلغی كم جریمه میشه ومحروم نمیشه خودتان قضاوت كنید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها