با آرش برهانی بخاطر حرکت بچه گانه اش برخورد می‌کنم

قلعه‌نویی: دهاتی‌ام؛ گاد فادر و آپاچی دیگر چیست!

نتایج امروز لیگ برتر فوتبال

ادامه بحران ملوان و صعود یک پله ای سپاهان

سپاهان با پیروزی برابر صبا برای چند ساعت بر صدر جدول ایستاد اما برتری استقلال برابر تراکتور سازی این تیم را در جایگاه دوم قرار داد.
کد خبر: ۵۴۷۹۶۲
ادامه  بحران ملوان و صعود یک پله ای سپاهان

در ادامه هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، سپاهان اصفهان با برتری برابر صبای قم همچنان در کورس قهرمانی باقی ماند. در این دیدار زرد پوشان اصفهان با دو گل امین جهان عالیان در دقیقه 26 و جواهیر سوکای در دقیقه 73 توانستند مهمان خود صبای قم را مغلوب سازند. با این نتیجه سپاهان به صورت موقت با 56 امتیاز در رده نخست ایستاد و صبا با همان 38 امتیاز به رده دهم سقوط کرد.

در دیگر دیدار روز جمعه سایپای کرج و ملوان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو دست پیدا نکردند. گلهای این دیدار را سعید دقیقی در دقیقه 15 و مجید ایوبی در دقیقه 69 این دیدار برای سایپا و سید جلال رافخایی در دقیقه 47 و علی رمضانی در دقیقه 81 برای ملوان به ثمر رساندند. با این تساوی سایپا با 36 امتیاز در همان رده دوازدهم باقی ماند و ملوان با 38 امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت.

در کرمان هم مس میزبان پیکان بود که تلاش دو تیم به نتیجه‌ای نرسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند. این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. این تساوی هیچ کمکی به وضعیت پیکان نکرد و شاگردان فیروز کریمی با 24 امتیاز در همان رتبه شانزدهم باقی ماندند و مسی ها هم با 42 امتیاز با وجود هم امتیازی با پرسپولیس بعلت تفاضل کمتر نسبت به این تیم در رتبه هفتم باقی ماندند.

به گزارش ایسنا، نخستین دیدار هفته‌ی بیست و نهم لیگ برتر فوتبال را دو تیم نفت آبادان و داماش در رشت برگزار کردند که تلاش دو تیم بعد از نود دقیقه با برتری سه بر یک داماش به پایان رسید. داماش با این پیروزی تا حدودی از منطقه سقوط فاصله گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها