یک سایت کشور چین نمایندگان فوتبال ایران را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را بهترین در دفاع و حمله خواند.
کد خبر: ۵۴۷۱۰۹
تمجید سایت چینی از استقلال، سپاهان و تراکتورسازی


به گزارش پایگاه «ژی‌چی» در گزارشی کوتاه به بررسی وضعیت تیم‌های استقلال، سپاهان و تراکتورسازی که در لیگ قهرمانان حاضر هستند، پرداخت و این سه نماینده را در عرصه دفاعی و هجومی ممتاز خوانده است.
مطابق اعلام این سایت استقلال تهران که اکنون صدرنشین مسابقات لیگ برتر است، بهترین تیم باشگاهی کشورمان در بازی دفاعی است.
به گزارش فارس؛برهمین اساس شاگردان آبی‌پوش امیر قلعه‌نویی در رقابت‌های فصل جاری تنها 14 گل دریافتی داشته که میانگین گل خورده  0.5 را در هر بازی از خود به جای گذاشته است.
در فهرستی که به همین منظور منتشر شده، از تراکتور‌سازی تبریز که امسال اولین حضور در لیگ قهرمانان را تجربه می‌کند، به عنوان چهارمین تیم برتر لیگ ایران در زمینه فوتبال دفاعی نامبرده شده است. زیرا تراکتورسازان در مسابقات انجام گرفته خود 24 گل دریافت کردند و میانگین 0.86 گل خورده در هر بازی داشتند.
در فهرستی از 5 تیم برتر دفاعی باشگاهی لیگ ایران، پس از استقلال، مس کرمان (18 گل خورده، میانگین گل خورده:‌0.64)، پرسپولیس (23 گل خورده، میانگین گل خورده:‌0.82)، تراکتورسازی (24 گل خورده، میانگین گل خورده:‌ 0.86) و نفت تهران (24 گل خورده، میانگین گل خورده:‌ 0.86) در رده‌های دوم تا پنجم هستند.
*سپاهان، تراکتورسازی و استقلال، خوب‌های ایران در بازی تهاجمی
این پایگاه اینترنتی همچنین تیم‌های باشگاهی لیگ کشورمان را از نظر تهاجمی نیز ارزیابی کرده است. بر همین اساس سایت مذکور از سپاهان که با مربیگری کرانچار در لیگ قهرمانان حاضر است، به عنوان هجومی‌ترین تیم ایران نام برده است.
این تیم در مسابقات فصل جاری با 48 گل زده، بیشترین تعداد گل را به حریفان زده است. شاگردان کرانچار به همین خاطر میانگین گل زده 1.71 گل در هر بازی را دارند.
نکته جالب این گزارش حضور تراکتورسازی و استقلال،‌ دو نماینده دیگر ایران در لیگ قهرمانان است که در بین 5 تیم تهاجمی درجه یک ایران جای گرفته اند.
تراکتورسازی با 46 گل زده صاحب میانگین 1.64 گل در هر بازی است و در رده دوم جای دارد.
استقلال نیز با 35 گل زده صاحب میانگین گل زده 1.25 در هر دیدار است.
در این حال فولاد خوزستان با  44 گل زده (میانگین گل زده :1.57) و فجرشهید سپاسی با 35 گل زده (میانگین گل زده 1.25 در هر بازی در رده‌های سوم و پنجم حاضر هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها