نه با آمدن رویانیان موافق بودم نه با رفتنش؛

مصطفوی: دوباره یک صفر کیلومتر را می آورند

رییس اسبق فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه فدراسیون فعلی فوتبال در عرصه بین المللی وجهه مناسبی ندارد،گفت:اعضای مجمع و مسوولان این فدراسیون به هرنحوی به دنبال ماندن در پست های خود هستند.
کد خبر: ۵۴۷۰۴۲
مصطفوی : برای آنکه بمانند از کفاشیان حمایت می کنند


ˈداریوش مصطفویˈ افزود: از شنیدن خبر ارسال نشدن نام ˈ فریده شجاعیˈ برای حضور در کمیته زنان کنفدراسیون فوتبال آسیا بسبار ناراحت شدم . شاید در بخش زنان افرادی باشندکه درفدراسیون بهتر از شجاعی کار کنند، اما وی نماینده ایران است و باید از او حمایت می شد تا در (ای اف سی) صاحب کرسی شویم.
وی در مورد شرایط فدراسیون فوتبال افزود: انگشت نشانه من به سوی ˈعلی کفاشیانˈ نیست و من به اعضای مجمع فدراسیون فوتبال اشاره دارم که درست عمل نکردند و برای انکه بمانند ازکفاشیان حمایت می کنند.
مصطفوی ادامه داد: متاسفانه در ارگان های ورزشی و فدراسیون فوتبال افرادی دارای مسوولیت هستند که هیچ سنخیتی با ورزش و فوتبال ندارند . وزارت ورزش نباید اجازه دهد تا تصمیمات مافیایی که در گذشته اتخاذ می شد بازهم گریبان فوتبال را بگیرد.
وی درخصوص مشکلات فوتبال ایران در عرصه بین المللی گفت: مسوولان فدراسیون با کار در امور بین الملل آشنا نیستند.فعالیت در اموربین الملل یک رشته تخصصی است و فدراسیون فوتبال پس از آنکه ˈمحمد عزیزیˈ را از دست داد، به طور مداوم در بخش بین الملل مشکل داشته است.

رییس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: باید واقع بین بود، کنفدراسیون فوتبال آسیا به شخصیت رییس فدراسیون نگاه می کند که آیا وی سابقه ملی پوش بودن یا حضوردرمیادین بین المللی را دارد یانه؟ گمان می برم رییس، نایب رئیس ها و دبیر فدراسیون هم تا به حال پنج رو پایی نزده باشند.
وی با تاکید بر اینکه رسیدن به جام جهانی در حال حاضر در قیاس با گذشته همچون آب خوردن راحت است، گفت: اعضای هیات رییسه فدراسیون کجا هستند و چرا رییس را برای کسب نتایج ضعیف استیضاح نمی کنند. اعضای مجمع فدراسیون نباید در انتظار استعفای کفاشیان و همکارانش باشند و باید برای استیضاح اقدام کنند و به مردم و فوتبال ایران پشت نکنند.
وی درخصوص انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان فدراسیون برترآسیا گفت:در این خصوص که نمی شود صحبت کرد، فدراسیون ما درداخل و خارج از کشور وجهه ای برای ماندن ندارد. باید جلوی عقب گرد آنهم با سرعت زیاد را در فوتبال و ورزش کشور بگیریم.
مصطفوی با اشاره به اینکه فوتبال ایران نیاز به مدیری مورد قبول مردم و توانمند دارد،گفت: حالا که محمد دادکان برای بازگشت اعلام آمادگی کرده است باید از وی استفاده کنیم ، چرا که وی متخصص، تحصیل کرده، مدیر و یک فرد فوتبالی است که کارنامه درخشانی در فدراسیون فوتبال داشته است.
وی افزود: متاسفانه بدون درنظرگرفته شدن منافع ملی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال معامله شد ومحمد دادکان از فدراسیون فوتبال رفت تا فردی غیرفوتبالی جای وی را بگیرد.
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: از وزیر ورزش می خواهم اجازه ندهد اشتباهاتی که در روسای قبلی سازمان تربیت بدنی انجام شد و فوتبال ایران سال ها به عقب برگشت دوباره تکرار شود و خیلی سریع فکری به حال این فوتبال شکست خورده کند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها