یا با سپاهان بازی نمی‌کنیم یا به تیم ملی بازیکن نمی‌دهیم

اعتراض فتح الله زاده به بازی در نوروز!

علی فتح‌الله‌زاده فدراسیون فوتبال را تهدید کرد که یا در روز نهم فروردین استقلال با سپاهان بازی نمی‌کند یا اینکه بازیکنان‌شان را به تیم ملی نمی‌دهند.
کد خبر: ۵۴۶۹۶۴
اعتراض فتح الله زاده به بازی در نوروز!

lمدیر عامل باشگاه استقلال با انتقاد شدید از تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری جام حذفی دیدار استقلال با سپاهان در جام حذفی در روز نهم فروردین گفت: آقایان تاج، ساکت و ابرقویی نژاد سه اصفهانی عضو هیات رییسه سازمان لیگ مساعدت کردند تا بازی روز نهم فروردین ما با سپاهان برگزار شود! ما یا در روز نهم فروردین با سپاهان بازی نمی‌کنیم یا اینکه بازیکنان‌مان را به تیم ملی نمی‌دهیم.

فتح‌الله‌زاده گفت: من انتقاد شدیدی نسبت به این تصمیم سازمان لیگ دارم و حیف که وقتم را برای برگزاری سه جلسه در سازمان لیگ صرف کردم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم چهار تا پنج ملی‌پوش دارد گفت: بازیکنان ما هفتم فروردین از کویت برمی‌گردند و چطور می‌شود روز نهم با سپاهان بازی کنیم؟ دوستان اصفهانی به خوبی حساب ما رسیدند و شدیدا به این تصمیم سازمان لیگ اعتراض داریم.

فتح‌الله‌زاده در ادامه به ایسنا گفت: یا در روز نهم فروردین با سپاهان بازی نمی‌کنیم یا اینکه بازیکنان‌مان را به تیم ملی نمی‌دهیم. حالا آقایان خودشان تصمیم‌گیری کنند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها