در دو هفته پایانی منتظر لغزش استقلال هستیم

کرانچار : نباید به استقلال ببازیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از برد مقابل گهر نتیجه بازی را "عادلانه" عنوان کرد.
کد خبر: ۵۴۶۸۴۶
کرانچار: امکاناتی که می‌خواستم در پرسپولیس فراهم نبود

زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از بازی گهر و سپاهان گفت: دیروز گفته بودم که برای برد به اینجا آمده‌ایم. تجربه همیشه می‌گوید، شیر زخمی همیشه خطرناک‌تر است و به بازیکنم هشدار داده بودم. تلاش کردم بعد از بازی با النصر از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را آماده کنم که مبادا مغرور شوند و تیم حریف را دست کم بگیرند که خوشبختانه آنها نیز همین کار را انجام دادند.

وی ادامه داد: مسابقه خوبی را از جانب دو تیم شاهد بودیم. گهر بسیار باانگیزه کار کرد و به نظرم دو گل اولی که به ثمر رساندیم، ما را به سمت پیروزی هدایت کرد. با آن که گهر چند گل از ما عقب بود اما باز به حملاتش ادامه داد و ما سعی کردیم که این حملات را خنثی کنیم. با این که می‌توانستیم یکی دو گل بیشتر بزنیم ولی از نتیجه راضی هستم و عادلانه بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در این باره که این گهر بهتر بازی می کرد یا گهر بازی رفت، گفت: هر دو تیم خوب بود و ما را اذیت کرد اما ما سعی کردیم که مثل دیدار رفت این بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که فکر می کردید اینقدر راحت گهر را از پیش رو بردارید گفت: امروز اگر با اختلاف یک گل هم می بردیم راضی بودیم چون برای ما مهم کسب سه امتیاز بود تا در کورس قهرمانی بمانیم. استرس داشتم که بچه ها مغرور شوند و حریف را دست کم بگیرند که خوشبختانه این گونه نشد.

وی در مورد به تعویق افتادن دیدار استقلال و سپاهان اظهار کرد: هنوز چیزی به ما نگفته اند. مدیرعامل، نظر باشگاه را اعلام می کند و بازی باید در زمانی برگزار شود که سازمان لیگ می گوید و مسئولیتش بر گردن آنهاست. در روز نهم فروردین ملی پوشان ما و استقلال به یک اندازه آماده هستند اما نمی‌دانم چرا آنها می خواهند زمان بازی را عوض کنند. به هر حال هر تصمیمی که سازمان لیگ بگیرد ما مشکلی با آن نداریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که چرا در زمان حضورش در پرسپولیس موفق نبوده گفت: آن موقع اختلاف امتیاز ما با صدر جدول زیاد بود امااگر بازی اول نیم فصل دوم سپاهان را می بردیم می توانستیم با استقلال رقابت شانه به شانه‌ای برای قهرمانی داشته باشیم که متاسفانه آن بازی را در عین بدشانسی واگذار کردیم . بعد از ان مسئولان فکر کردند که آوردن مربی جدید می تواند به تیم کمک کند و علی دایی که اسطوره فوتبال ایران است را به عنوان مربی انتخاب و برایش یک مکانی فراهم کردند. مراسم تودیع خوبی هم برای من برگزار کردند و در را برای من نیمه باز گذاشتند. امکاناتی که می خواستم در پرسپولیس نبود اما سپاهانی ها آنها را فراهم کردند که به این موفقیت ها دست پیدا کردیم.

وی در پایان درباره هواداران گهر گفت: من بار نخست به این ورزشگاه آمده ام. اما شنیدم که جو ورزشگاه دورود خیلی خوب است و این به دلیل علاقه وافر هواداران به تیم شان است. من فارسی متوجه نمی شوم اما به نظرم امروز جو ورزشگاه مشکلی نداشت که در این زمینه شما خبرنگاران بیشتر اطلاع دارید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها