کاظمی در نشست قبل از بازی :

پرسپولیس بیمار است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: برای ما بازی فردا با پرسپولیس قداست خاصی دارد و ما به گونه‌ای بازی خواهیم کرد که طرفداران ذوب آهن راضی باشند.
کد خبر: ۵۴۶۸۴۳
پرسپولیس بیمار است

فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از بازی ذوب آهن و پرسپولیس اظهار کرد: برای ما بازی فردا با پرسپولیس از قداست خاصی برخوردار است و ذوب آهن به گونه‌ای بازی خواهد کرد که طرفداران این تیم راضی باشند و در کل باید بگویم که این بازی برای ما جنبه شخصیتی دارد.

وی افزود: البته لیگ برتر برای ما ارزش خاصی دارد و این گونه هم نیست که برای جام حذفی اصلا برنامه‌ نداشته باشیم و با برنامه خاصی در مقابل پرسپولیس قرار خواهیم گرفت.

کاظمی درباره مصدومان تیم ذوب‌آهن گفت: پیام صادقیان مصدومیت دارد و برای بازی فردا 50 – 50 است که برسد و مهدی‌ رجب‌زاده هم که به دلیل مصدومیت به بازی فردا نخواهد رسید اما محروم خاصی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره تیم پرسپولیس گفت: این تیم نقاط قوت زیادی دارد و چارت سازمانی این تیم به گونه‌ای است که از بازیکنان و کادر فنی بسیار مجربی بهره می‌برد اما نقطه ضعف پرسپولیس که به اعتقاد من تمام نقاط قوت این تیم را محو می‌کند این است که پرسپولیس همیشه در نیمه دوم تحلیل می‌رود و این ضعف بزرگی است. پرسپولیس از نظر درونی مشکل دارد و به اعتقاد من یک تیم بیمار است.

کاظمی با بیان اینکه هیچ توافقی بر سر نتیجه این بازی بین دو باشگاه نشده است، گفت: اصلا این وصله‌ها به تیم و باشگاه ما نمی‌چسبد و ما برای یک بازی جوانمردانه آماده‌ایم.

وی تصریح کرد: همیشه بازیکنان بزرگ نقطه قوت تیم‌شان هستند اما متاسفانه دست ما بسیار خالی است و نبود پیام صادقیان مشکل بزرگ برای ما ایجاد می‌کند و همان طور که دیدیم در بازی فولاد و داماش بازیکنان خیلی جوان ما آن پتانسیل لازم را نداشتند و باید بگوییم که فاصله بین بازیکنان بزرگ و جوان ما خیلی زیاد است.

وی یادآور شد: ما فردا سعی می‌کنیم بازی به وقت اضافه برود چون به نفع تیم ماست چرا که هرچه از زمان بازی بگذرد پرسپولیس تحلیل می‌رود و این تیم مشکل بدنی دارد و ما هم صددرصد برای سرعت انفرادی این تیم برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

کاظمی در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا که از او پرسید آیا فرصت‌سوزی‌های گذشته در بازی فردا تکرار می‌شود یا خیر گفت: خوشبختانه بعد از بازی با داماش گیلان استرس از روی بازیکنان ما برداشته شد و بچه‌های ما با روحیه خوب در این بازی حاضر می‌شوند و امیدوارم در بازی‌های آینده در لیگ برتر موفق شویم و بتوانیم شخصیت تیم ذوب آهن را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره فضای حاکم بر داوری کشور گفت: داوری کشور یک مشکل حاد شده است و فقط مختص رشته فوتبال نیست و این اتفاقی است که دارد در ورزش ما می‌افتد و متاسفانه با آن برخورد قاطع نمی‌شود. برای مثال در فینال جام حذفی گذشته گسترش فولاد باید به هر گونه‌ای که می‌شد مقابل پرسپولیس می‌باخت. به نظر من مردم خودشان بهترین قاضی هستند و در مورد داوری قضاوت خواهند کرد.

وی درباره علی کریمی و مهدی مهدوی کیا افزود: علی کریمی از اسطوره‌های فوتبال ماست و من اعتقاد دارم که کریمی و مهدوی‌کیا هیچ موقع به حق‌شان در فوتبال ایران نرسیدند اما تیم ذوب آهن هم بازیکنان بزرگی دارد که می‌توانند در بازی فردا نتیجه را به نفع ما تغییر دهند. ما در چند بازی دقایق آخر گل خوردیم و همیشه بدشانس بوده‌ایم اما هیچ وقت حرکات ناشایست از بازیکنان ذوب آهن دیده نشد و جایی که انضباط حاکم باشد، سیستم هم جواب می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها