رقابت فشرده مدعیان در بالای جدول

تراکتورسازی فعلا صدرنشین است

تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل نفت تهران پیروز شد تا با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال موقتا به صدر جدول صعود کند. تراکتورسازی 55 امتیازی با تفاضل گل بهتر فعلا صدرنشین لیگ برتر است .
کد خبر: ۵۴۶۸۱۳
تراکتورسازی فعلا صدرنشین است

در ادامه مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال امروز دوشنبه تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و نفت تهران از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

تراکتورسازی ابتدا در دقیقه 34 با ضربه سر سید مهدی سید صالحی به گل اول رسید. دو دقیقه بعد جواد کاظمیان موفق شد روی اشتباه فاحش دروازه‌بان نفت گل دوم تراکتورسازی را به ثمر برساند ولی یکی از این گل‌ها خیلی زود و در دقیقه 38 با ضربه سر علیرضا عزتی کاپیتان نفت جبران شد. در نیمه دوم و در حالی که بارش باران شروع شده بود، دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند. البته بازیکنان تراکتورسازی برای حفظ پیروزی بیشتر به لاک دفاعی فرو رفتند ولی تلاش هر دو تیم برای باز کردن دروازه تیم حریف بی نتیجه ماند.

تراکتورسازی با این پیروزی 55 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر و تفاضل گل بهتر موقتا به رده اول جدول رسید. در صورتی که استقلال امروز مقابل صبا شکست بخورد، تراکتورسازی در صدر جدول باقی خواهد ماند. نفت تهران هم با این نتیجه 44 امتیازی باقی ماند و از رده پنجم جدول تکان نخورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها