یکه تازی نابغه ایرانی در لیگ جهانی بوکس

روزبهانی حریفش را ناک اوت کرد

ادامه درخشش بوکسور ایرانی تیم آستانا؛

پیروزی روزبهانی مقابل بوکسور آلمانی

«احسان روزبهانی» بوکسور قدرتمند تیم بوکس «آستانا آرلانز» قزاقستان در ادامه مسابقات لیگ جهانی بوکس موفق شد از سد «سرگی میشل» از آلمان عبور کند.
کد خبر: ۵۴۶۲۹۴
پیروزی روزبهانی مقابل بوکسور آلمانی


تیم های بوکس «آستانا آرلانز» قزاقستان و «جرمن ایگل» آلمان در چهارچوب هفته دهم لیگ جهانی بوکس نیمه آماتور با میزبانی قزاقستان به مصاف یکدیگر رفتند. «احسان روزبهانی» بوکسور وزن 85 کیلوگرم تیم ملی ایران که در 3 مسابقه قبلی خود برای تیم آستانا به 2 برد و یک شکست دست یافته بود در این مسابقه به مصاف بوکسور 24 ساله آلمانی به نام «سرگی میشل» رفت. بوکسور آلمانی هم پیش از این مسابقه در 3 دیدار قبلی خود به 2 پیروزی دست یافته بود.
«روزبهانی» موفق شد با ارائه یک مسابقه تهاجمی و جسورانه حریف نیرومند خود را شکست دهد تا به سومین برد خود در لیگ جهانی بوکس دست یابد. «روزبهانی» پیش از این مقابل «دنیز سولننکو»  از اوکراین و «جمال ریموندز» از ایالات متحده امریکا به برتری دست یافته بود.

شایان ذکر است تیم «آستانا» با درخشش ستاره ایرانی خود موفق شد حریف آلمانی خود را با نتیجه 4 بر 1شکست دهد و با کسب 24 امتیاز در صدر گروه B  مسابقات لیگ جهانی بوکس قرار گیرد. تیم «جرمن ایگل» آلمان نیز با قبول این شکست با کسب 9 امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها