واکنش مدیرعامل آبی ها به درخواست "فراقانونی" تراکتورسازی؛

فتح الله زاده: سهم تراکتور سازان را فراموش نمی کنیم

پیشکسوت استقلال می‌گوید آنچه استقلال را در این شرایط نگاه داشته برند فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی است.
کد خبر: ۵۴۶۲۹۰
حاجیلو: فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی برند استقلال هستند


اصغر حاجیلو درباره دیدار استقلال و الریان قطر گفت: این دیدار از آن بازی‌هایی بود که در آسیا کمتر اتفاق می‌افتد. استقلال در این دیدار بی‌نظیر بود و تقریبا غیر ممکن بود تا بتوانیم درباره نتیجه‌ حدس بزنیم. معمولا در بازی‌های آسیایی بعد از گل اول ، یکی از طرفین به بازی کثیف و دفاع روی می آورد، ولی دیدیم که هر دو تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند. البته ما با الریان طرف نبودیم و با تیم منتخب جهان بازی کردیم. این تیم از خارجی‌های زیادی سود می‌برد، این در حالی بود که در استقلال تنها یک خارجی حضور داشت.
وی در پاسخ به این سوال که چقدر تغییر نفرات در خط دفاعی استقلال را در کسب نکردن سه امتیاز موثر می‌داند، افزود: قبول دارم که شاید برای مردم این ترکیب ایده‌آلی نبوده است. به هر حال صادقی و منتظری در تیم جا افتاده بودند، ولی چون در جریان مسایل فنی استقلال از نزدیک نبودم، مطمئنم امیر به این مساله فکر کرده است و قطعا همه این‌ها را در نظر گرفته و مجاب شده که تغییری ایجاد کند.
پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر استرس برابر الریان را در عدم نتیجه‌گیری استقلال موثر می‌داند، گفت: من هم از بعضی پاس‌های اشتباه متعجب بودم و حتما چهره قلعه‌نویی را دیدید. شخصا او هم از این اشتباهات بهم ریخته بود. مثلا گل سومی که استقلال دریافت کرد را به خاطر بیاورید. شاید اگر عمران‌زاده آن را به رحمتی واگذار می‌کرد، این توپ وارد دروازه‌ نمی‌شد. به نظرم با توجه به تجربه بالای بازیکنان استقلال، باز هم یک فاکتور دیگری وجود دارد که باید به آن توجه داشت. به هر حال اعتقاد دارم که باید جلوی این اشتباهات را گرفت. فراموش نکنید که رحمتی دقیقه 93 استقلال را از شکست نجات داد و امیدوارم آن گل سوم تجربه خوبی شده باشد.
او در پاسخ به این سوال که دلیل دریافت سه گل در یک دیدار را چه می‌داند؟ افزود: من تصور می‌کنم دلیل تفاوت سطح لیگ ایران و آسیا عامل تفاوت فاحش آمار گل خورده استقلال باشد. من در کیفیت مدافعان استقلال شک ندارم،‌ ولی فراموش نکنید در آسیا از کوچک‌ترین اشتباهات استفاده می‌شد، ولی در ایران این گونه نیست. مثلا فجر سپاسی را ببینید که بعد از دیدارش با استقلال چه اتهاماتی را به استقلال زد. فوروارد این تیم تنها تمرکز نداشت و از تجربه بالایی برخوردار نبود، ولی آن طرف‌تر شما مجیدی را می‌بینید که وقتی وارد زمین می‌شود، تیم حریف احساس خطر می‌کند.
حاجیلو در پایان با حمایت از فتح‌الله‌زاده  به ایسنا گفت: مدیریت فتح‌الله‌زاده یک برند است. مطمئن باشید هر کس دیگری جای او بود شش ماه پیش استعفا می‌داد ولی فتح‌الله‌زاده دلسوز است و با نام و برند او و قلعه‌نویی تیم را سر پا نگه داشته است. مطمئن باشید اگر امیر بالای سر این تیم نبود بازیکنان در تمرینات شرکت نمی‌کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها