دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر داد؛

مربی فنلاندی برای تیم ملی فوتبال

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت:اسامی 50 نفر از بازیکنان ازجمله مهدی رحمتی را برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی به سرمربی این تیم پیشنهاد دادیم.
کد خبر: ۵۴۶۲۶۸
نبی : رحمتی را به کروش پیشنهاد دادیم


مهدی محمد نبیˈ روزیکشنبه 27 اسفند ماه را زمان اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام کرد و گفت: ما اسامی 50 بازیکن را برای حضور در ترکیب تیم ملی به کروش پیشنهاد دادیم که وی تا 27 اسفند ماه نفرات دعوت شده را اعلام می کند.
ویˈمهدی رحمتیˈ دروازه بان تیم استقلال را یکی از نفرات پیشنهادی به کروش اعلام کرد و یادآور شد: این دروازه بان را برای حضور در اردو به سرمربی تیم ملی پیشنهاد دادیم اما تصمیم گیری نهایی در این رابطه برعهده کروش است.
رحمتی چندی قبل بطور موقت از حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران کناره گیری کرد و پس از آن کارلوس کروش اعلام کرد که وی را دیگر به تیم ملی دعوت نخواهد کرد.زیرا بازیکنی می خواهد که با تمام وجود در خدمت تیم ملی باشد.
سرپرست تیم ملی فوتبال اعلام کرد:کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای نظارت بر نحوه عملکرد ˈدانیل داوریˈ دروازه بان ایرانی تیم اینتراخت برانشویک به آلمان می رود.
نبی افزود:باتوجه به صحبت هایی که پیش از این با مدیران تیم برانشویک صورت گرفته است، داوری قطعا در دیدار تیم ملی فوتبال ایران با قطر تیم ملی را همراهی خواهد کرد.

نایب رییس فدراسیون فوتبال یادآور شد: ما به دنبال آن هستیم که دنیل داوری را برای دیدار تیم ملی ایران در مقابل کویت نیز در ترکیب خود داشته باشیم.
تیم برانشویک با دراختیارداشتن داوری به عنوان دروازه بان فردا(14اسفند)در چارچوب رقابت های دسته دوم بوندسلیگا آلمان با تیم دویسبورگ روبه رو خواهد شد.
این تیم هم اکنون در رده دوم جدول رده بندی دسته دوم بوندسلیگا قرار دارد.
نبی دررابطه با برگزاری مسابقات نیمه نهایی جام حذفی نیز خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته دیدارهای نیمه نهایی جام حذفی پیش ازاردیبهشت 92 برگزار خواهد شد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها