حامد حدادی برای دومین بار در این فصل تیمش را تغییر داد. ملی‌پوش بسکتبال در پنجمین سال حضورش در NBA شرایط کاملا متفاوتی را سپری می‌کند. وی پنج سال پی‌در‌پی با ممفیس بود اما از حدود یک ماه پیش ممفیس تصمیم گرفت حامد را به همراه رودی گی به تورنتو بفرستد.
کد خبر: ۵۴۶۱۵۷
چرا حدادی به کانادا نرفت؟

از زمان شنیدن این خبر، بحث نداشتن ویزای کانادا هم برای ملی‌پوش ایرانی مطرح شد تا این‌که فینیکس سانز به ماجرای نداشتن ویزای حدادی خاتمه داد.تورنتو تنها تیم کانادایی در NBAبا تیمی از وکلا برای گرفتن ویزای کانادا برای حدادی فعالیت‌های خود را در این رابطه انجام داد اما وقتی این کار بی‌نتیجه ماند، با فینیکس بر سر انتقال حامد به این تیم به توافق رسید. فینیکس سانز در کنفرانس غرب شرایط خوبی ندارد. تا قبل از پیوستن حدادی به این تیم آنها 18‌برد و 37 باخت داشتند. این نتایج ناامیدکننده، سانز را در قعر جدول 15 تیمی غرب قرار داده است. فینیکس را بسیاری از علاقه‌مندان بسکتبال زمانی که استیونس در آنجا می‌درخشید به یاد می‌آورند. حدادی در حالی به فینیکس رفت که بازیکنان هم‌پست حامد شرایط مناسبی در این تیم دارند اما باید دید بازیکن ایرانی سانز می‌تواند در بین آنها برای خودش باز کند؟

فینیکس در این مبادله بازیکن، سباستین تل فیر گارد‌راس دوم خود را به تورنتو فرستاد. آنها همچنین مرحله دوم یارکشی را از آن خود کردند. فینیکس در پست حامد حدادی دو بازیکن به نام‌های جرمین اونیل و مارچین گورتاد دارد. گورتاد اهل لهستان و بازیکن تیم ملی این کشور است. در این فصل چنینگ فرای دیگر بازیکن پست در تیم فینیکس به علت مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند بنابراین حامد حدادی شانس بازی در فینیکس را دارد. حامد با 2 متر و 18 سانتی‌متر بلند قامت‌تر از سایر هم پست‌های خود در فینیکس است. با توجه به این‌که تیم‌ها حدود 60 بازی برگزار کرده‌اند شاید حدادی بتواند در این 22 بازی باقی مانده زمان حضور خود را در بازی‌های این فصل NBA افزایش دهد. ملی‌پوش ایرانی در این فصل همراه ممفیس تنها در 13‌بازی به میدان رفت و 2‌/‌1 امتیاز و 8‌/‌1 ریباند به دست آورد. دوری چند هفته‌ای او بعد از خروج از ممفیس و ناکامی در انتقالش به تورنتو می‌تواند شرایط را در بازی‌های اولیه حضور در فینیکس دشوار کند. بویژه این‌که تیم سانز با کمترین برد بین تیم‌های NBA شانسی برای بازی‌های پلی‌آف ندارد و دوران سختی را پشت سر می‌گذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها