هفته پنجم لیگ برتر والیبال نشسته

برتری ذوب آهن، گسترش فولاد و نفت آبادان

تیم والیبال نشسته گسترش فولاد تبریز با وجود برتری مقابل تیم ثامن الحجج سبزوار، از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال نشسته بازماند.
کد خبر: ۵۴۵۴۹۹
فولاد به خاطر یک ست، قهرمانی را از دست داد


در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر والیبال نشسته، تیم گسترش فولاد که برای تصاحب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات باید هر سه گیم این مسابقه را پیروز می شد، گیم اول این دیدار را با برتری 25 بر 19 آغاز کرد تا امیدها برای قهرمانی این تیم افزایش یابد.
اما در ست دوم و مهیج این دیدار در حالی که دو تیم پا به پای هم پیش می رفتند، در نهایت این تیم ثامن الحجج بود که با نتیجه 26 بر 24 توانست از سد تبریزی ها بگذرد و با همین یک ست برده، عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته را از آن خود کند.
تیم گسترش فولاد که چیزی برای از دست دادن نداشت، ست های بعدی این دیدار را با نتیجه های 25 بر 14 و 25 بر 17 از آن خود کرد، اما این ست های برده کاری از پیش نبرد و گسترش فولاد با وجود برتری سه بر یک در این دیدار، جام قهرمانی را به تیم سبزوار تقدیم کرد.
ثامن الحجج سبزوار با این شکست 32 امتیازی باقی ماند و گسترش فولاد نیز با برتری مقابل این تیم 32 امتیازی شد، اما به دلیل ست شماری، آبی پوشان تبریزی در جایگاه دوم قرار گرفتند و عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.
به گزارش فارس؛ در پایان این بازی، جام قهرمانی و مدال های بازیکنان از سوی مسئولان حاضر در سالن اهدا شد.
تیم های ذوب اصفهان، فیروز قزوین و شهرداری تبریز نیز به ترتیب در رده های سوم تا پنجم قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها