دلایل شرکت نکردن رئیس فدراسیون قایقرانی ایران در اجلاس آسیا ؛

اسبقیان: نشست سالانه ای در کار نبود

به نظر می آید فدراسیون قایقرانی دیگر حوصله ناز و کرشمه های محسن شادی را ندارد ، آنقدر زیاد که دیگر برخلاف گذشته نمی خواهد همه شرط و شروط این قایقران ناراضی را بپذیرد تا به این ترتیب حرف های او دیگر خریدار نداشته باشد!
کد خبر: ۵۴۵۳۷۹
حرف «محسن شادی» دیگر خریدار ندارد!


سرپرست کمیته‌ روئینگ فدراسیون قایقرانی معتقد است شرایط کنونی محسن شادی با حضورش در رقابت‌های سنگین وزن فرق کرده و او باید این وضعیت را درک کند.
بهزاد اتابکی درباره خواسته‌های جدید محسن شادی از فدراسیون قایقرانی اظهار کرد: قرار نبود درباره این مسایل صحبت‌هایی مطرح شود، اما چون خود محسن با رسانه‌ها حرف زده من نیز تصمیم گرفتم صحبت کنم. حرف‌هایی که محسن زده درست است، اما برخی تفسیرها بیان شده که به نظر من درست نیست. اگر من 40 میلیون تومان هزینه نمی‌کنم چون دلیل دارم. شادی باید قبول کند که وارد سنگین وزن شده و المپیکی است. او در سبک وزن رقابت المپیکی نداشت، اما حالا شرایط فرق کرده است.
اتابکی در گفت و گو با  ادامه داد: زمانی که رقابت المپیکی نباشد، سرمایه‌گذاری کشورها زیاد نیست، من هم اکنون نگران محسن شادی هستم، او باید با افرادی رقابت کند که کلاس کار بالایی دارند. اگر نمی‌خواهد در اردو باشد و تمرین کند خودش ضرر می‌کند. شادی می‌گوید مربی تیم ملی را قبول ندارد اما افشین فرزام هم اکنون در ایران بهترین است.

سرپرست کمیته‌ روئینگ فدراسیون قایقرانی با اشاره به ناتوانی جذب مربی خارجی بیان کرد: فدراسیون فعلا نمی‌تواند مربی خارجی جذب کند. چطور سالانه پانصد میلیون تومان به مربی خارجی بدهیم؟ محسن هم اکنون باید با افرادی رقابت کند که در المپیک توانایی‌هایشان را دیدم. هند، کره و چین در لندن محسن را گرفتند و اگر او تمرین‌هایش را ادامه ندهد در قهرمانی آسیا نیز به مشکل خواهد خورد. 20 روزی است که محسن بدون تمرین مانده و مطمئن باشید باید نزدیک به سه ماه برای جبران این زمان تلاش کند. باید از خواب سبک وزن خارج شود و تلاش کند.

وی ادامه داد: محسن در حالی می‌خواهد به خارج از کشور برود که آقای اسبقیان از ما خواسته تعداد نفرات حاضر در اردو را نصف کنیم. حتی اگر من بخواهم اردوها را تعطیل کنم تا شادی به کشوری دیگر برود خودش نباید قبول کند. بودجه کمیته‌ روئینگ محدود است. حالا گفته که به خانه می‌رود، من نگران او هستم.

اتابکی درباره صحبت‌های شادی مبنی بر این که مدال‌هایش را بی‌ارزش ‌کرده‌ایم، به ایسنا گفت: هیچ وقت چنین حرفی نزدم. او قبلا با چند روز تمرین می توانست مدال سبک وزن بگیرد، اما حالا در سنگین وزن نمی‌تواند چنین کاری کند. حالا منتظر هستیم تا خودش تصمیم درست بگیرد. او به عنوان یک ورزشکار مربی ایرانی را تضعیف می‌کند، پس منش و روح قهرمانی کجاست؟ نباید مربی ایرانی که ملی‌پوشان زیادی را زیر نظر دارد تضعیف شود. مگر احسان حدادی خانه نشین شد؟ خودش تمرین می‌کند. شادی هم اگر تمرین نکند ضربه بزرگی خواهد خورد، او در المپیک لندن بین پنج آسیایی چهارم شد. پس باید تمرین بیشتری داشته باشد. واقعا باید بداند کار متفاوتی پیش‌رو دارد.

اتابکی در پاسخ به این سوال که آیا به هیچ وجه امکان جذب مربی خارجی نیست؟ بیان کرد: به طور سالانه نه، اما به شادی هم گفتم به طور موقت می‌توان مربی خارجی جذب کرد تا وضعیت ملی‌پوشان را زیر نظر بگیرد. برای اولین بار بود که حقایق را به محسن شادی گفتم. او اگر مدال بیاورد افتخارش برای من و فدراسیون است، پس ما به صلاح او کار می‌کنیم. اما این شرط‌هایی که گذاشته قابل اجرا نیست. اگر تمرین کند بهتر از خانه نشینی است. حتی گفتیم در آبادان خودت کار کن، اما باز هم قبول نکرد. می‌خواهد در انزلی تمرین کند اما متوجه نیست در آبادان می‌تواند انگیزه‌ای برای دیگر ملی‌پوشان باشد.

اتابکی در ادامه به ایسنا گفت: هم اکنون سولماز عباسی در انزلی زیر نظر مربی ایرانی کار می‌کند. هیچ مشکلی هم ندارد. محسن باید شرایط را متوجه شود و تمرین کند. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند خودش ضرر می‌کند. او هم اکنون در سطحی کار می‌کند که باید همیشه تمرین کند و در غیر این صورت افت خواهد کرد. حالا که حصار سبک وزن شکسته شده باید تمرین‌هایش مضاعف شود.

وی در پایان بیان کرد: هم اکنون کدام ورزشکار ایرانی است که در خارج از کشور تمرین می‌کند تا ما او را به عنوان مثال به وزارتخانه معرفی کنیم و اعتبار بگیریم، همه ورزشکاران در ایران هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها