شجاعی: به نشست آتی هیات رئیسه فدراسیون جهانی برای رفع تعلیق امیدواریم

عضویت ایران در انجمن بین المللی تیراندازی با کمان

مربی تیم ملی اهداف پروازی: فدراسیون پول ندارد

بی پولی تیراندازان را خانه نشین کرد

مربی تیم ملی اهداف پروازی گفت: اردوی تیم ملی از اوایل آذر ماه به دلیل بی پولی و نبود مهمات تاکنون تعطیل است.
کد خبر: ۵۴۵۳۷۷
بی پولی تیراندازان را خانه نشین کرد


علی افسری درباره وضعیت تیم ملی اهداف پروازی اظهار کرد: فدراسیون پول ندارد و به نظر می‌رسد که تا پایان شهریور سال آینده هم پول نخواهیم داشت و به دلیل بی پولی فدراسیون، برنامه های تیم ملی مسکوت مانده است.

وی اضافه کرد: آخرین اردوی تیم ملی اهداف پروازی مربوط به مسابقات آسیایی هند است و اردوی تیم ملی از اوایل آذرماه تعطیل شده است. قرار بود که اردوی تیم ملی از 23 بهمن آغاز شود اما این اتفاق نیفتاد.

مربی تیم ملی اهداف پروازی اضافه کرد:‌ من به کمیته فنی پیشنهاد دادم که با توجه به مشکلات مالی باز هم برنامه های خود را مدنظر قرار دهیم و حتی برنامه ای را براساس برنامه بین المللی به کمیته فنی ارائه کردم اما هنوز اقدامی در این باره صورت نگرفته است. این که بگویم پولی نیست پس برنامه ای نداشته باشیم، منطقی نیست.

وی ادامه داد: اهداف پروازی به بشقاب و فشنگ نیاز دارد، البته در تفنگ خفیف هم موضوع نبود فشنگ وجود دارد، به طوری که تمرینات این رشته بدون فشنگ انجام می‌شود اما با تمام این مشکلات حداقل ملی پوشان می‌توانند تمرینات بدنسازی خود را انجام دهند و آسودگی روان داشته باشند.

مربی تیم ملی اهداف پروازی با بیان این که تیم ملی اهداف پروازی در مسابقات قهرمانی آسیا توانست مدال بگیرد، افزود: درست است که با مشکلات مالی روبرو هستیم اما می‌توان حداقل آمادگی جسمانی و روانی ملی پوشان را در برنامه خود قرار دهیم. مشکلات در کشورهای دیگر هم وجود دارد، به طور مثال روسیه وفنلاند هم به دلیل سرد بودن شرایط آب و هوایی خود برای تمرین اهداف پروازی با مشکلات روبرو هستند اما این طور نیست که تمام تمرینات خود را کنار بگذارند. این شرایط برای تیم اهداف پروازی در ایران وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها