مانوئل پیگیرینی گزینه اول آبی‌های لندن برای جانشینی رافائل بنیتس در انتهای فصل است و آنطور که از شواهد برمی آید حضور او در چلسی برای فصل آینده حتمی شده است.
کد خبر: ۵۴۵۳۷۰
پیگیرینی جایگزین بنیتس می شود


در حالی که گمانه‌زنی‌های مختلفی برای خروج رافا بنیتس از چلسی مطرح می‌شود، از مانوئل پیگیرینی به عنوان گزینه اصلی جانشین بنیتس در چلسی یاد می‌شود.
مدیر برنامه‌های پیگرینی نیز با تایید مذاکرات چلسی با پیگیرینی احتمال این انتقال را زیاد دانست، هر چند پیگیرینی 59 ساله جام‌های زیادی در کارنامه مربی‌گری خود نداشته است. او تنها 5 جام در 12 تیم باشگاهی که هدایت آن‌ها را در اختیار داشته، کسب کرده است.
از او در حالی به عنوان تنها گزینه جانشینی بنیتس در چلسی یاد می‌شود که وی در سال 2010 پس از خروج بنیتس از لیورپول نیز گزینه اصلی جانشین این مربی بود که در نهایت نتوانست هدایت لیورپول را بر عهده گیرد.
هرچند پیگرینی با بازیکنان بزرگ رئال مادرید عملکرد خوبی نداشت و با بارسلونای کامل هم دوره شده بود اما وی معتقد است سران رئال مادرید برای این مربی ارزش قائل نبودند.
پیگیرینی این فصل با مالاگا عملکرد خوبی داشته است و این تیم را در اولین تجربه حضور در لیگ قهرمانان اروپا به مرحله یک هشتم نهایی رسانده است.

ماوئل پیگرینی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران است و باید دید آیا این مهندس شیلیایی می‌تواند مشکلات زیاد تیم آبراموویچ را حل و فصل کند یا خیر.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها