مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور - جام شهدای ایلام از فردا (شنبه 12 اسفند) با حضور 29 تیم از 28 استان کشور در سالن شهید عسگر کمری شهر ایلام آغاز می‎شود.
کد خبر: ۵۴۵۳۶۴
ایلام، از فردا میزبان رقابتهایی وزنه برداری قهرمانی کشور/ المپیکی ها نیستند!

به گزارش جام جم ورزشی در این دوره از رقابتها که جنبه انتخابی تیم ملی را دارد بیش از 200 وزنه بردار حضور دارند و طی سه روز در اوزان هشتگانه با یکدیگر رقابت می کنند.
تنها نکته قابل تامل در این میان غیبت وزنه برداران المپیکی کشورمان در رقابتهای قهرمانی کشور است. ین رقابتها طی دو سال گذشته محلی بود برای عرض اندام چهره های شاخصی چون بهداد سلیمی، سهراب مرادی و مرتضی رضائیان، بطوری که حتی شاهد شکسته شدن غیر رسمی رکوردهای جهان، آسیا و ایران توسط این وزنه برداران بودیم اما امسال از شش وزنه بردار المپیکی ایران خبری در رقابتهای قهرمانی کشور نیست.
مسابقات سال 91 وزنه برداری قهرمانی کشور صبح فردا با برگزاری رقابت‌های اوزان 56 و 62 کیلوگرم آغاز می‌شود و مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها نیز از ساعت 18 با حضور حسین رضارزاده، رئیس فدراسیون وزنه برداری، استاندار ایلام، مدیرکل تربیت بدنی استان، شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان اسلام در سالن شهید عسگر کمری شهر ایلام برگزار می‌شود.
مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور تا دوشنبه 14 اسفند ادامه دارد و تکلیف تیم قهرمان در پایان رقابت‌های دسته فوق سنگین مشخص می شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها