راه‌مان را برای قهرمانی هموار می کنیم

گل‌محمدی: حق‌مان است حداقل یک جام بگیریم

کمیته انضباطی اعلام کرد سرمربی پرسپولیس می‌تواند در دیدار با سایپا تیمش را همراهی کند.
کد خبر: ۵۴۵۱۳۶
گل‌محمدی بخشیده شد


به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی احکامش را درباره اتفاقات دیدار تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و پرسپولیس تهران اعلام کرد.

بر اساس گزارش های داور و نماینده ناظر دیدار تیم ‌های آلومینیوم هرمزگان  و پرسپولیس در 4 اسفند و در مسابقات لیگ برتر در دقیقه 58 مسابقه، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس به علت اعتراض‌های مکرر به نحوه قضاوت از زمین مسابقه اخراج شد و در دقیقه 89 مربی این تیم محمد حسینی طی چند مرحله به داور اعتراض و به علت تحریک تماشاگران از زمین مسابقه اخراج شد و ضمن خروج به داور مرتکب اهانت شد و در دقیقه 68 اشیایی از سوی تماشاگران منتسب به تیم آلومینیوم هرمزگان به زمین مسابقه در چند نوبت هم پرتاب و حتی یک تماشاگر منتسب به تیم میزبان وارد زمین مسابقه و سبب ایجاد وقفه در برگزاری بازی شد.

به استناد مقررات مربوطه رسیدگی و نخست در پاسخ به درخواست باشگاه پرسپولیس در مورد نحوه قضاوت داور مسابقه و اعلام می‌کند اظهار نظر نسبت به مسائل فنی داوری در حیطه اختیارات سایر مراجع ذیربط است؛ اما آنچه که حایز اهمیت است، حتی در صورت بروز اشتباهات داوری، اعتراض از سوی کادر فنی چاره کار نیست و باعث متشنج شدن فضای ورزشگاه خواهد شد که روی تماشاگران و بازیکنان هم اثر گذار است.

کمیته انضباطی ضمن ارسال درخواست باشگاه به دپارتمان داوری فدراسیون، تقاضای باشگاه را بر اساس گزارش دپارتمان داوری در مورد بازنگری محرومیت گل محمدی، به استناد مقررات مربوطه  قابل قبول دانسته و ضمن کن لم یکن تلقی کردن اخراج ‌، یحیی می تواند در مسابقه آتی پرسپولیس را همراهی کند.

همچنین تاکید می‌شود رعایت مقررات و عدم هر گونه اعتراض به داوری مسابقه و تحت هر شرایطی را به یحیی گل محمدی متذکر می‌شود.

کمیته انضباطی محمد حسینی مربی دیگر تیم پرسپولیس را به مدت یک جلسه از همراهی تیمش در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت ده میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌کند.

ضمن اینکه کمیته انضباطی اقدام تماشاگران منتسب به تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان را تخلف دانسته و باشگاه آلومینیوم هرمزگان  را به پرداخت مبلغ  سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌‌کند.

آرای صادره قطعی و لازم الاجرا هستند.
دیدار دو تیم پرسپولیس و سایپا ساعت 17:20 فردا از هفته بیست و هشتم لیگ برتر برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نظری داراب
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
۰
۰
آقا یحیی خلافی نكرده بود كه بخشیده شود ،دپارتمان داوری پی به اشتباه خودبرده است ........................

نیازمندی ها