رییس فدراسیون فوتبال امارات شانس خود را برای پیروز شدن در انتخابات AFC بیش از دیگر نامزدها دانست.
کد خبر: ۵۴۵۰۵۹
یوسف سرکال: بیشترین شانس را برای ریاست AFC دارم


انتخابات ریاست AFC در ماه مه آینده برگزار می‌شود و نامزدها رسما فعالیت خود را برای پیروزی در این انتخابات شروع کرده‌اند. یوسف سرکال، رییس فدراسیون فوتبال امارات معتقد است که بیشترین شانس را برای جانشینی بن‌همام قطری دارد.

سرکال در گفت‌وگو با شبکه "دبی اسپورت" گفت: تا الان بیشترین شانس را از میان نامزدها برای پیروز شدن در انتخابات دارم اما همواره در چنین انتخاباتی نمی‌توان بااطمینان صحبت کرد؛ چرا که روابط شخصی و لابی‌گری در روند انتخابات تاثیر دارد. هنوز اسامی نامزدهای نهایی نشده است. چه بسا تغییراتی دیگر صورت گیرد.

حافظ مدلج عربستانی، یوسف سرکال اماراتی، شیخ سلمان بحرینی و جی‌لونگ چینی چهار نامزدی هستند که برای شرکت در انتخابات ریاست AFC اعلام آمادگی کرده‌اند.

سرکال در ادامه سخنان خود به ستایش از حافظ مدلج عربستانی پرداخت و گفت: رابطه بسیار خوبی با مدلج دارم. اگر نامزد نبودم، حتما به او رای می دادم. مطمئنا او هم چنین تصمیمی را می‌گرفت. اگر قرار باشد که به نفع همدیگر کنار برویم، باید حساب شده و با برنامه باشد.

رییس فدراسیون فوتبال امارات درباره شیخ سلمان بن ابراهیم هم گفت: او نامزد مورد علاقه شیخ احمد فهد، رییس شورای المپیک آسیا است. شیخ سلمان همچون برادرم است و احترام زیادی برای او قائل هستم ‌اما باید بگویم که او مهره دست شیخ فهد است. امیدوارم که او نامزد مستقلی شود و از کسانی که او را به گود انتخابات انداخته‌اند، بیرون برود. همه ما برادر همدیگر هستیم و رابطه خوبی با هم داریم. اگر نامزدی از کشورهای عربی برنده شود، نماینده همه ماست اما این که یک نفر بیاید و به صراحت از گزینه‌ای حمایت کند و علیه من جوسازی کند، هرگز درست نیست. مخالفت شیخ فهد با من به دلایل شخصی است و هیچ ارتباطی به مسایل حکومتی و سیاسی ندارد؛ چرا که حکومت کویت اعلام کرد، از تمام گزینه‌ها حمایت می‌کند. معتقدم که مخالفت او به این خاطر است که حاضر نیستم خواسته‌های خاص او را برآورده کنم.

شیخ فهد، رییس شورای المپیک آسیا و کویت چندی پیش عملا حمایت خود را از شیخ سلمان بحرینی اعلام کرد و آن را خواست حکومت کویت دانست اما وزیر جوانان کویت این ادعای شیخ فهد را رد و اعلام کرد، حکومت کویت از تمام نامزدهای عربی حمایت می‌کند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها