زرگری: بچه های تیم ملی علیه من تو طئه کردند

زیر آب زنی در دوچرخه سواری!

عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری در بازی‌های المپیک لندن با بیان اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نمی‌کند گفت: دلیل عدم دعوتم به اردوی تیم ملی توطئه بچه‌هاست.
کد خبر: ۵۴۴۹۴۱
زیر آب زنی در دوچرخه سواری!


امیر زرگری با بیان اینکه در به تنهایی تمرین می‌کنم، تصریح کرد: برای شرکت در دومین اردوی تیم ملی از من دعوت نشد به همین دلیل در تیم ملی حضور ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جلسه کمیته انضباطی فدراسیون برای شما برگزار شد؟ اظهار داشت: هنوز چیزی در این خصوص به من نگفته‌اند و صحبتی هم در این راستا با من نشده است.

عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران در بازی‌های المپیک لندن در خصوص احتمال حضورش در رقابت‎های قهرمانی آسیا، به مهر گفت: امسال در مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است در هندوستان برگزار شود، شرکت نمی‌کنم چرا که در دومین مرحله از اردوهای تیم ملی برای آماده سازی جهت حضور در این مسابقات از من دعوت نشد.

وی ادامه داد: در مرحله اول اردوی تیم ملی شرکت کردم اما نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد که برای حضور در دومین مرحله از اردوهای تیم ملی از من دعوت نشد.

زرگری افزود: به مسئولان فدراسیون اعلام کردم که اگر تمایل داشته باشید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنم اما به نظر می‌رسد آنها چنین علاقه‌ای ندارند.

عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران در بازی‌های المپیک لندن در پاسخ به این سوال که آیا می‌دانید این مشکل از کجا نشات می‌گیرد؟ گفت: دلیلش این است که بچه‌ها زیرآب زنی‌ می‌کنند
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها