کد خبر: ۵۴۴۷۱۷


روابط عمومی فدراسیون زورخانه ای با توجه به شبهات ایجاد شده توسط علی اسدی (رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران) و اظهارات او در مورد چگونه خرج کردن مبالغ دریافتی از خیرین در گلریزان زورخانه باغ موزه قصر، جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش  روابط عمومی فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای کشور، جمشید آرش مدیر روابط عمومی این فدراسیون در جوابیه آورده است : همانطور که همه مطلع هستند گلریزان اخیر در زورخانه باغ موزه قصر در ایام دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به نفع ورزشکاران و قهرمانان نیازمند برگزار گردیده بود و مبالغ جمع آوری شده به قهرمانان نیازمند پرداخت شد. مبالغ دریافتی از خیرین حاضر در گلریزان با مدیریت و درایت محمدرضا طالقانی (سرپرست فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای) به 73 نفر از قهرمانان از کار افتاده و نیازمند که تعداد 12 نفر آنها از مرشدان و کهنه سواران ورزش زورخانه ای و مابقی از کشتی گیران سابق و دیگر رشته های ورزشی بودند که همه از نظر مالی وضع مناسبی ندارند، پرداخت شده است .

وی همچنین گفت: مسئولین فدراسیون بابت برطرف شدن شبهات ایجاد شده و روشن شدن افکار عمومی آمادگی ارائه اسناد و مدارک پرداخت مبالغ دریافتی در گلریزان اخیر به مسئولین ورزش کشور را دارد. حال این پرسش به وجود می آید که آیا سزاوار است پس از گذشت 3 ماه از قبول سرپرستی فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای توسط محمد رضا طالقانی و سفرهای ایشان به 24 استان کشور در جهت توسعه و گسترش هر چه بیشتر این رشته ارزشی، تاریخی و ملی که هیچ گونه حقوق و مزایایی دریافت ننموده است این تهمت های ناروا را از این و آن بشنویم و بدون هیچگونه مدرکی آن را رسانه ای کنیم؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها