امیر قلعه‌نویی در آستانه دیدار با الریان قطر می‌گوید هر چند بازیکنان استقلال به خاطر عرق ملی‌شان تنها به دنبال موفقیت هستند اما محمد عباسی به عنوان پدر ورزش ایران باید فکری به حال خانواده‌اش کند.
کد خبر: ۵۴۴۶۷۳
قلعه‌نویی: پدر خانواده نگاه ویژه ای به استقلال داشته باشد


سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار نماینده ایران برابر الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ابتدا از همه مردم می‌خواهم که ما را دعا کنند. خودتان می‌دانید که در تورنمنت‌های اینچنینی بازی‌های نخست حساسیت زیادی دارند. البته ما امسال بد شانس هم بوده‌ایم، هم در گروه سختی قرار گرفته‌ایم و هم قرعه بدی به نام‌مان افتاده است. سخت‌ترین تیم‌های غرب آسیا در گروه ما هستند و اولین و آخرین بازی‌مان در خارج از ایران است. با این حال ما هم استقلال هستیم و تیممان شرایط خوبی دارد و اکنون یک روز مانده تا بازی فردا، تیم در بهترین شرایط قرار دارد. الریان هم تیم خوبی است و ما از این تیم شناخت خوبی داریم.

قلعه‌نویی درباره میزبانی قطری‌ها هم به ایسنا گفت: به هر حال اعتقاد دارم چون آنها میزبان جام جهانی شده‌اند می‌خواهند شرایط را به بهترین نحو آماده کنند، اما با توجه به آنچه من در سال‌های حضورم در لیگ قهرمانان آسیا دیده‌ام شرایط میزبانی قطری‌ها در سال‌های گذشته بهتر بود.

وی در پاسخ به این سوال که شما گفته بودید که اگر همه چیز دست به دست هم بدهد استقلال می‌تواند قهرمان آسیا شود؟ گفت: یک تیم فوتبال از چندین تیم تشکیل شده و به اعتقاد من تیم پشتیبانی بیرون از زمین مهم‌تر از تیم داخل زمین است. به هر حال از دیروز که مسافر قطر شدیم به خاطر این که بازیکنان ما چند وقتی بود دکتر فتح‌الله‌زاده را ندیده بودند، از او خواستند که جلسه‌ای گذاشته شود تا از نگرانی‌هایشان بگویند. اکنون تنها هفت هفته‌ به پایان لیگ مانده و بعضی از بازیکنان تنها 20 – 30 درصد از قراردادشان را گرفته‌اند.

سرمربی آبی پوشان تهرانی در پاسخ به این سوال که به هر حال شما زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان هستید از آنها چه می‌خواهید؟ گفت: دکتر عباسی، پدر و بزرگ‌تر ورزش است و استقلال و پرسپولیس هم زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان است. در شرایطی که استقلال نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است، انتظار می‌رود پدر خانواده نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشد. البته بازیکنان عرق ملی دارند و به خاطر مردم ایران در لیگ قهرمانان آسیا تمام تلاششان را انجام می‌دهند. آنها تا به حال برای شادی دل هواداران در لیگ و جام حذفی هم به بهترین شکل ظاهر شدند، اما به هر حال باید مشکلات هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

قلعه‌نویی درباره حرف و حدیث‌هایی که درباره حضور مجتبی جباری در قطر پس از دو روز غیبت در تمرینات استقلال در برخی رسانه‌ها منتشر شد، گفت: دفعه اولی نیست که پس از بازی‌های استقلال به جباری استراحت می‌دهم، اما نمی‌دانم که چطور در شرایطی که استقلال نماینده فوتبال ایران است، برخی‌ها ادعای اصولگریی پیدا کرده‌اند و می‌گویند که من از اصولم دور شده‌ام. اصلا یک درصد این طور باشد که امیر قلعه‌نویی اصولش را زیر پا گذاشته باشد، چرا باید در آستانه بازی استقلال در آسیا چنین بحث‌هایی مطرح شود. به هر حال همان طور که گفتم این اولین باری نبود که بعد از لیگ به جباری استراحت دادم.

قلعه‌نویی در پایان با ابراز امیدواری از موفقیت سپاهان و تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید از رحیمی ، مدیرعامل باشگاه سپاهان تشکر کنم که مالیات سال دوم حضورم در سپاهان را پرداخت کرد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها