اولتیماتوم کمیته انضباطی به 9 باشگاه لیگ برتری؛

جریمه ندهید محروم می شوید

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های متخلف صادر کرد که در بر اساس این حکم سنگین ترین جریمه برای نفت آبادان درنظر گرفته شده است.
کد خبر: ۵۴۴۶۴۷
جریمه نقدی برای تیم های لیگ برتری


به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ دیدار 2 تیم میثاق تهران و گیتی پسند اصفهان از سری رقابتهای لیگ برتر در حالی سیزدهم بهمن ماه برگزار شد که از سوی امیر حسین اسدی مربی تیم گیتی پسند تخلفاتی صورت گرفت که منجر به اخراج وی شد .بر همین اساس کمیته انضباطی اسدی را به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و یک جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم کرد. همچنین از سوی خوارکچی سرمربی تیم میثاق تهران تخلفاتی صورت گرفت که وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین به دلیل تخلفات تماشاگران تیم میثاق تهران، باشگاه فوق به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

**جریمه 3 میلیونی برای تیم نفت آبادان

دیدار 2 تیم صنعت نفت آبادان و آلومینیوم هرمزگان از سری رقابتها هفته بیست و ششم در آبادان برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی باشگاه فوق را به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

**محرومیت و جریمه نقدی برای سرپرست مس کرمان

دیدار 2 تیم ذوب آهن اصفهان و مس کرمان از سری رقابتهای لیگ برتر در هفته بیست و ششم در اصفهان برگزار شد که از سوی احمد نخعی-سرپرست تیم مس تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی وی را به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها