سال 92 آغاز یک جهش بزرگ برای المپیک آسیایی است

عباسی : تعویق انتخابات کمیته المپیک کار درستی نیست

وزیر ورزش و جوانان می گوید بحث بی پولی مطرح نیست و او از فدراسیون ها خواسته تا صرفه جویی کنند.به اعتقاد عباسی بحث استعفای مدیرعامل باشگاه استقلال و رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای هم فقط در رسانه‌ها مطرح می‌شود.
کد خبر: ۵۴۴۶۰۳
عباسی: هرگز نگفته ام از کسی راضی و یا ناراضی هستم

محمد عباسی در حاشیه انتخاب برترین روابط عمومی سال در جمع خبرنگاران درباره حذف کشتی از المپیک گفت: ما پیشنهاد کارگروه کشتی را به سایر کشورها هم داده‌ایم. باید در جلسه IOC دفاع لازم انجام شود تا کشتی حذف نشود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا شما با کشتی اختلاف دارید و گفته می‌شود از خطیب راضی نیستید اظهار داشت: من در مدت زمانی که آمده‌ام اصلا نگفته‌ام از کسی راضی یا ناراضی هستم. در این یک سال کشتی افتخارات زیادی داشته که همه از رسانه‌ها تا فدراسیون در آن نقش داشتند. من هیچ اختلافی با فدراسیون کشتی ندارم. همه می‌خواهند از این رشته حمایت کنند که قهرمانی ما در مسابقات جهانی این مسئله را اثبات کرد. اجتماع بزرگی از ایران و جلوتر از همه افکار عمومی مخالفت‌شان را درباره حذف کشتی از المپیک اعلام کرده‌اند.

عباسی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر استعفای فتح‌الله‌زاده و طالقانی عنوان کرد: این صحبت‌ها صحت ندارد و فقط در رسانه‌ها مطرح شده است.

وزیر ورزش درباره بحث بی‌پولی در ورزش و فدراسیون‌ها تصریح کرد: قرار است با بانک‌ها صحبت شود تا بتوانند به فدراسیون‌ها وام دهند. موضوع بی‌پولی مطرح نیست بلکه صرفه‌جویی به همه دستورالعملی داده شده تا صرفه‌جویی کامل در فدراسیون‌ها صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که از نظر شما بهترین فدراسیون کدام است گفت: هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها