اعلام برنامه هااز سوی کنفدراسیون والیبال آسیا

قهرمان ایران با کویت ، امارات و چین تایپه همگروه شد

جنگ پسرعموهای والیبال را مجید برد؛

شهرداری زاهدان به لیگ برتر والیبال صعود کرد

سایت جام جم/ تیم شهرداری زاهان با پیروزی مقابل تیم گل گهر سیرجان برای نخستین بار به لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور صعود کرد.
کد خبر: ۵۴۴۳۸۵
شهرداری زاهدان به لیگ برتر والیبال صعود کرد


به گزارش جام جم؛ تیم شهرداری زاهدان در حالی مقابل گل گهر سیرجان به پیروزی سه بر دو دست یافت که این دیدار حساس با حاشیه های بسیار زیادی همراه بود. پس از اینکه صعود شهرداری زاهدان به لیگ برتر فصل آینده والیبال باشگاه های کشور مسجل شد جمعیت زیادی از مردم شهر با حضور در خیابان ها به شادی جمعی پرداختند. در پی صعود این تیم به لیگ برتر نیز امشب قرار است جشن بزرگی به همین مناسبت در سالن والیبال زاهدان برگزار شود.
سرمربی گری دو تیم گل گهر سیرجان و شهرداری زاهدان را که برای رسیدن به لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفتند را دو پسرعمو بر عهده دارند. مجید آزمون در در شهرداری زاهدان حضور دارد و پسرعمویش  خلیل آزمون نیز در گل گهر سیرجان مربی گری می کند. رقابت بر سر تصاحب سهمیه لیگ برتر در واقع بین دو پسر عمو شکل گرفت، پسر عموهایی که پس از پایان این دیدار اختلافات زیادی با یکدیگر پیدا کردند. مجید آزمون سرمربی تیم شهرداری زاهدان پس از صعود تیمش به لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به جام  جم گفت: در حین بازی تماشاگران سیرجانی به طرف بازیکنان ما سنگ پرتاب کردند که حاصل آن شکسته شدن سر امیر بسطامی بود. سر او 12 بخیه خورده است و کسی هم پاسخگو نیست. شب پیش از بازی هم یک عده با چوب به محل تمرینات تیم آمدند و ما را تهدید کردند که اگر بازی را ببریم عواقبش در انتظار خودمان است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها