سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای خودم هم جای تعجب است که چرا همه نسبت به استقلال بی‌تفاوت شده‌اند.
کد خبر: ۵۴۴۳۰۸
قلعه نویی : این همه بی تفاوتی برای چیست؟

امیر قلعه نویی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و قبل از سفر آبی پوشان به دوحه قطر برای بازی با الریان در مورد شرایط استقلال به فارس گفت: خدا را شکر می کنم در یک بازی سخت قبل از اولین بازی آسیایی توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم هر چند من از حاتمی گلایه دارم به خاطر کار بچه‌گانه ای که انجام داد. تیم شرایط خوبی دارد. هر چند معتقدم که همه خالصانه تلاش می کنند اما دغدغه اصلی ما همان مشکلات مالی است.

وی افزود: در تیمی که بودجه 17 میلیاردی بسته که فکر می کنم یک بودجه معمولی هم باشد کارهای اجرایی آن را مدیرعامل انجام می دهد و مقداری هم باید وزارت انجام می داده که انجام نداده است.از نظر مالی شرایط خوبی نداریم. 7 بازی دیگر لیگ تمام است و خیلی از بازیکنان تیم زیر 30 درصد گرفته اند.

قلعه نویی در مورد وضعیت جباری ادامه داد: بعد از بازی نفت آبادان فهمیدیم مشکل خروج از کشور دارد و در این چند روز به دنبال حل کردن این مشکل و گرفتن پاسپورتش بوده است.

وی در خصوص اینکه ماجدی سرپرست تیم عنوان کرده غیبت های جباری در تیم هماهنگ شده بوده،گفت: غیبت های او هماهنگ شده بود و اگر هم با من هماهنگ نکرده با باشگاه هماهنگ کرده است. می بینید که او اکنون کنار تیم است و همراه ما به قطر می آید.

قلعه نویی در خصوص صحبت های 70 دقیقه ای که با جباری چندی قبل در تمرین داشته گفت: فقط این را بدانید که بحث ما مالی نبود.

وی در مورد الریان حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: الریان تیم قوی و چند ملیتی است. از 11 نفرشان شاید سه نفر قطری باشند. ما هم استقلالیم. خوشبختانه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا با انگیزه خاصی ورود می کنند.که یکی از دلایلش زمین های خوب تیم های حریف است. این باعث می شود سطح فوتبال بالاتر برود. با روحیه خوب می رویم هر چند مشکل مالی هم داریم. خط هافبک الریان خیلی خوب است. شماره 9 این تیم هم به اسم نیلمار خوب است اما ما هم به اسم نماینده ایران می رویم بازی خوب انجام دهیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که فکر می کند درلیگ قهرمانان آسیا موفق شود، اظهار داشت: ما هم گروه سخت و هم قرعه سختی خوردیم. بازی اول و آخرمان خارج از خانه است اما به هر حال ما استقلالیم و توقع زیاد است.تیمی که سودای قهرمانی در سر دارد باید با همه وجود بازی کند. ما هم به استقلال امیدواریم و روز به روز بهتر می شویم اما مشکل همین مالی است اگر قبل از رفتنمان پول به این تیم تزریق می شد خیلی بهتر می شد. البته من مطمئن هستم که بچه ها وقتی به قطر برویم همه این مسائل را فراموش می کنند. به خاطر پیراهن، وطن و اسم ایران با همه وجود بازی می کنند. من به آینده استقلال در آسیا امیدوارم.

وی در خصوص اینکه اکثر بازیکنان استقلال می گویند بیشتر از20 درصد قراردادشان را نگرفته اند ولی گفته می شود شما 90 درصد قرارداد خود را گرفته اید، گفت: حتما گرفته ایم اما خودمان خبر نداریم. حالا شاید یک امیر قلعه‌نویی دیگر است که این پول را گرفته است. اما این را مطمئن هستم که از خیلی از بازیکنان کمتر گرفته ام.از 7،8 نفرشان کمتر گرفته ام.

قلعه نویی در پایان تصریح کرد: دعا کنید بازی خوبی مقابل الریان انجام دهیم و کیفیت داشته باشیم نتیجه دست خداست. از آقای دکتر عباسی توقع داریم به عنوان پدر ورزش و رئیس مجمع پرسپولیس و استقلال نگاه ویژه ای داشته باشد. برای من جای تعجب است که همه بی تفاوت هستند. مگر می شود یک بازیکن 20درصد قرارداد بگیرد حالا حاتمی یک کار بچه گانه کرده اما هنوز یک ریال نگرفته است. کیانوش رحمتی هم یک سال است یک ریال نگرفته است. اگر به فکر پرسپولیس و استقلال نیستند یک بحث دیگر است اما پدر خانواده باید به فکر بچه هایش باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها