برزگر: این افراد اطلاعی از اندازه قهرمانان ندارند

بچه ها کنار پدرها ، قهرمانان به دنبال صندلی

مشخص نبودن جایگاه پیشکسوتان کشتی در جریان جام جهانی در تهران دل بزرگترهای این ورزش را به درد آورد.منصور برزگر یکی از همین بزرگان لب به گلایه گشود و گفت بهتر است در هنگام برگزای مسابقات، جایگاه قهرمانان و پیشکسوتان مشخص شود.
کد خبر: ۵۴۴۲۳۱
بچه ها کنار پدرها ، قهرمانان به دنبال صندلی

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران اظهار کرد:‌ باید در هنگام برگزاری مسابقات، جایگاه نشستن قهرمانان و پیشکسوتان مشخص شود تا یکی نگوید اینجا نشین، یا یکی دیگر بگوید جای شما آن جاست، مانند اتفاقی که برای عبدالله موحد افتاد و ایشان ناراحت شد چرا که جایش مشخص نبود.

وی ادامه داد: در روسیه جایگاهی را کنار تشک مشخص کرده اند که تنها برای قهرمانان است و حتی اسامی آنها بر روی صندلی نوشته شده اما متأسفانه در ایران جایگاه درست می‌کنند اما طرف بچه اش را بغل خودش می‌نشاند و این حالت یک توهین است. این افراد از اندازه های قهرمانان اطلاعی ندارند. البته آب که از سر گذاشته و انتظاری نداریم.

برزگر همچنین درباره‌ی کیفیت مسابقات جام جهانی کشتی آزاد بیان کرد: با توجه به این که در مسابقات جام جهانی همه تیم ها جوان گرایی می‌کنند و برای المپیک آماده می‌شوند سطح رقابتها بالا نیست اما روی هم رفته مسابقات خیلی خوبی بود و کشتی گیران بسیار خوب کشتی گرفتند.

دارنده‌ی نشان نقره المپیک مونترال با اشاره به حضور نفرات اصلی در تیم ملی بیان کرد: به این دلیل که ایران میزبان مسابقات بود باید تیم ملی کشتی آزاد قهرمان می‌شد، بنابراین از نفرات اصلی استفاده کرد. از سوی دیگر 60 درصد این کشتی گیران در المپیک بعدی نیز کشتی خواهند گرفت چرا که پیرمرد نیستند، بنابراین بهترین نفرات را در ترکیب گذاشتیم که کاملا به حق بود، همانطور که دیدیم در کشتی فرنگی از سه مهره اصلی استفاده نکردیم و با قهرمان نشدن تیم، خیلی حرف و حدیث ها به وجود آمد.

بزرگر در پایان بیان کرد: با توجه به این که احتمال دارد کشتی از المپیک حذف شود مردم کشتی دوست ایران از مسابقات استقبال خوبی کردند و نشان دادند که کشتی چه قدر طرفدار دارد. من از تمام مردم تشکر می‌کنم و امیدوارم کشتی از المپیک حذف نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها