رقابت با توکیو و مادرید برای تصاحب امتیاز میزبانی؛

ترکیه با میزبانی المپیک کشتی را نجات می دهد

المپیک منتظر بازگشت کشتی؛

شانس کشتی از صفر به 30 درصد رسید

ننادلالوویچ رییس موقت فدراسیون بین المللی کشتی(فیلا)17اسفندماه جاری برای حفظ کشتی در المپیک با ژاک روگ رییس کمیته بین المللی المپیک دیدار می کند.
کد خبر: ۵۴۳۹۴۱
شانس کشتی از صفر به 30 درصد رسید


به گزارش جام جم از سایت فدراسیون کشتی، لالوویچ که بعد از جدایی رافائل مارتینتی از ریاست فدراسیون بین المللی کشتی، رییس موقت فیلا شد قرار است روز 17اسفندماه درمقر کمیته بین المللی المپیک در سوئیس با ژاک روگ دیدار کند تا بتواند جلوی حذف کشتی از المپیک را بگیرد.
رئیس موقت فدراسیون بین المللی کشتی در این خصوص گفت: تصمیم حذف کشتی از المپیک یک اشتباه بزرگ است و تمام تلاش خود را بکار می بریم تا مهمترین ورزش در المپیک باقی بماند.
لالوویچ با بیان اینکه این موضوع به حدی جدی است که سران کشورهای مختلف نیز نسبت به آن واکنش نشان داده اند، خاطرنشان کرد: روز هفتم مارس ملاقاتی با ژاک روگ خواهم داشت و ابراز تمایل روگ برای گفتگو یک گام مثبت است.
وی تصریح کرد:ما می توانیم نگرانی های کمیته بین المللی المپیک مانند بحث دوپینگ را برطرف کنیم. بی شک تغییر مقررات نیز بخشی از مسئله است، اما فراموش نکنیم که 15 سال است قوانین والیبال تغییر نکرده و این رشته همچنان یک رشته جذاب و دیدنی است.

رییس موقت فیلا تاکید کرد: قبل از جلسه هیات رییسه در تایلند شانس کشتی برای حفظ کشتی در المپیک صفربود، اما حالا به 30 درصد رسیده است و اگر همین روند ادامه داشته باشد و خوب کار کنیم این موضوع به 60 درصد هم ارتقاء می یابد.

لالوویچ خاطر نشان کرد: بحث تغییر اوزان پیش از المپیک مطرح بود اما بهتر است تا 7مارس ( 17 اسفندماه) صبر کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها