فینال تکراری در لیگ برتر بسکتبال

مهرام و پتروشیمی دوباره به فینال رسیدند

مهرام – ماهان، نقطه اوج لیگ برتر؛

رنگ و بوی فینال در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با نبرد حساس مهرام و ماهان که فینالی زودهنگام محسوب می‌شود ،آغاز خواهد شد .
کد خبر: ۵۴۳۸۲۲
رنگ و بوی فینال در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال


مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال از فردا در تهران و بندرامام آغاز می شود که در حساس ترین مسابقه مهرام در دو دیدار نخست این مرحله میزبان ماهان اصفهان است. ماهانی ها که تیم بالاتر جدول بودند تصمیم گرفتند تا در دو دیدار نخست خارج از خانه بازی کنند تا با کسب حداکثر امتیاز، هفته آینده از تیم مدافع عنوان قهرمانی در خانه پذیرایی کنند.
این دو تیم در حالی حساس ترین دیدار مرحله نیمه نهایی که فینالی زودهنگام نیز محسوب می شود را برگزار می کنند که در مرحله مقدماتی دو بار برابر هم صف‌آرایی کردند و هر کدام به یک پیروزی رسیدند. پیروزی دو تیم نیز نزدیک و در ثانیه های پایانی رقم خورده است که همین مساله حساسیت بازی را دو چندان می کند.
مهرام و ماهان که فصل گذشته تیم های اول و سوم فصل شدند از دو بازیکن خارجی استفاده می کنند. مارکو میلیچ و فرانسیسکو السون برای مهرام و کریس ویلیامز و محمد کونه برای ماهان به میدان خواهند رفت. با توجه به توازن قدرت دو تیم در مناطق زیر سبد و مناطق پیرامونی باید دید که تفکرات مربی ها چه شرایطی در بازی ایجاد خواهد کرد. آیا محسن صادق زاده می تواند پس از سال‌ها مهرام را از رسیدن به فینال بازدارد یا اینکه بچیروویچ اسلوونیایی با استفاده از دو ملی پوش کلیدی اش از سد ماهان قدرتمند می گذرد و مدافع عنوان قهرمانی را دوباره به فینال می رساند؟
در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی پتروشیمی نایب قهرمان فصل گذشته در خانه به مصاف شهرداری گرگان می رود. پتروشیمی تیم قدرتمند این فصل است که در مرحله مقدماتی تنها یک شکست در کارنامه اش ثبت شد. مهران حاتمی که هدایت ماهشهری ها را برعهده دارد با اضافه کردن جابر ابراهیم گارد راس آمریکایی جدیدش شرایط بهتری برای تیمش بوجود آورده و تنها سدی که در دیدار برابر شهرداری گرگان برابر خود احساس می کند انگیزه بازیکنان این تیم است که در مرحله پلی‌آف همیاری مدعی را حذف کردند. دو دیدار نخست پتروشیمی و شهرداری گرگان نیز در خانه جنوبی ها برگزار می شود.
رقابت های مرحله نیمه نهایی به صورت سه از پنج برگزار می شود که مهرام و ماهان و پتروشیمی و شهرداری گرگان فردا و سه شنبه دو مسابقه نخست خود را در تهران و ماهشهر برگزار خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها