سرمربی تیم ملی تنیس ایران گفت: زمانی باید در تیم ملی جوان گرایی کرد که جوانان ما بتواند در سطح بازیکنان با تجربه بازی کنند.
کد خبر: ۵۴۳۸۰۵
احمدوند: هیچ عقل سلیمی نمی گوید تیم ملی تضعیف شود


«سعید احمدوند» در باره‌ی دعوت از بازیکنان با تجربه و عدم جوان گرایی در تیم ملی تنیس اظهار کرد: به نظر من تیم ملی جای بهترین ها است. زمانی می‌توان جوان گرایی کرد که جوانان ما در سطح بازیکنان با تجربه باشند اما وقتی تنیس بازهای جوان با بازیکنان با تجربه اختلاف سطح زیادی دارند هیچ عقل سلیمی نمی‌گوید که تیم ملی ضعیف شود تا جوان گرایی صورت بگیرد. از سوی دیگر اگر من بخواهم جوان گرایی کنم باید به بازیکن 16- 15 ساله این امتیاز را بدهم که در تیم ملی بازی کند. همانند اشکان شکوفی وانوشا شاهقلی که سالهای گذشته این اتفاق برای آنها افتاد و در حال حاضر نیز از آنها استفاده می‌بریم.
وی ادامه داد: در واقع این که بخواهم بازیکن 20-19 ساله را به زور به تیم ملی بیاورم به تنیس و خود بازیکن هیچ کمکی نمی‌کند و تنیس باز 18-17 ساله باید در سطح تیم ملی بازی کند. در غیر این صورت تا زمانی که من هستم شانسی برای حضور در تیم ملی نخواهد داشت.
احمدوند با اشاره به پنج تنیس باز دعوت شده به تیم ملی تصریح کرد: تا آن جا که بتوانیم سعی می‌کنیم تمرین تنیس را در تیم ملی داشته باشیم چرا که زمان چندانی تا مسابقات دیویس کاپ نداریم اما اگر ببینیم شخصی آن چیزی نیست که ما می‌خواهیم به طور حتم جایش را در تیم ملی از دست خواهد داد. هم چنین امکان دارد نفر ششمی نیز به ترکیب تیم ملی اضافه شود. البته متناسب با نیازهای تیم ملی باید با این بازیکنان کار کنیم و ببنییم به چه صورت جواب می‌دهند. البته اکیل خان نفر اول تنیس پاکستان نیز از دو هفته‌ی دیگر به جمع ملی پوشان اضافه می‌شود و با آنها تمرین می‌کند که حضور این بازیکن می‌توان تجربه‌ی خیلی خوب برای بازیکنان تیم ملی باشد.

سرمربی تیم ملی تنیس ایران در پایان درباره‌ی علت دعوت از محمد نیاکی تنیس باز تیم البرز گاز کیش بیان کرد: محمد نیاکی از تنیس بازهای ایرانی ساکن کانادا است که طی دو سال گذشته در مسابقات بین المللی زیادی حضور داشته است. همچنین او از جمله بازیکنانی است که می‌تواند تنیس را به صورت مدرن بازی کند.

به گزارش ایسنا، انوشا شاهقلی ، اشکان شکوفی، روزبه کامران، شاهین خالدان و محمد نیاکی پنج نتیس باز دعوت شده به تیم ملی جهت حضور در مسابقات دیویس کاپ میانمار هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها