به دنبال حضور نیافتن درتمرینات تیم ملی؛

صادق گودرزی به آمریکا نمی رود

عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درجام جهانی 2013 تهران گفت:به خاطر ارزش نهادن به خواست هواداران و علاقه مندان به کشتی همه تلاش خود را بکار گرفتیم تا قهرمان جام جهانی کشتی آزاد تهران شویم.
کد خبر: ۵۴۳۶۵۲
گودرزی:به عشق مردم ایران قهرمان جام جهانی شدیم


ˈصادق گودرزیˈ افزود: حضور در این رقابت ها برای ملی پوشان المپیک اجباری نبود، اما به احترام ˈرسول خادمˈ مدیر تیم های ملی و به پاس علاقه وافر کشتی دوستان ایرانی به ملی پوشان، تصمیم به حضور قدرتمند در این پیکارها گرفتیم و قهرمانی در این پیکارها را به مردم کشتی دوست کشورمان هدیه دادیم.

وی اضافه کرد: برای شرکت در این رقابت ها تحت فشار اردوهای تمرینی نتوانستم با آمادگی کامل به روی تشک بروم اما خوشحالم که در قهرمانی تیم ملی کشورم سهم داشتم.

وی در خصوص کشتی پایانی خود مقابل ˈهوبژتیˈ روس گفت:این کشتی گیر روس از قدرت بدنی بالایی برخوردار بود و کشتی دفاعی را به خوبی اجرا می کرد اما حتی تا آخرین ثانیه های مسابقه به رغم افت بدنی توانستم وی را با شکست مواجه کنم.

وی گفت: این کشتی برای تیم ملی کشورمان بسیار مهم بود چرا که شاید در صورت باخت تاثیر منفی در ادامه مسابقات بر روی تیم می گذاشت و برهمین اساس تمام توان خود را برای شکست حریف قدرتمند روس به کار گرفتم.

گودرزی ضمن قدردانی از رسول خادم و غلامرضا محمدی و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی کشورمان گفت: تا ثانیه های پایانی مسابقه هم توصیه های فنی این مربیان کارساز شد و در حالیکه مقابل کاخابر هوبژتی عقب بودم توانستم نتیجه مسابقه را تغییر بدهم.

وی خاطرنشان کرد: این رقابت ها تجربه ای تازه برای حضور بهتر در مسابقات آینده شد تا بتوانم با تقویت شرایط جسمانی و آمادگی بدنی شرایط مطلوب تری را داشته باشم.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های جام جهانی 2013 تهران توانست با برتری شش بر یک مقابل تیم ملی روسیه عنوان قهرمانی را کسب کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها