قهرمان جام جهانی به مرخصی رفت؛

اردوی نوروزی آزادکاران

ایران و آمریکا از چند روز قبل که بحث خروج این رشته پهلوانی از رقابت‌های المپیک مطرح شد، وجه اشتراکی یافتند. این درحالیست که تیم کشتی آزاد ایران پس از شکست 6 بر یک روسیه، مقام نخست را کسب کرد در حالیکه آمریکایی‌ها با غلبه بر کشتی‌گیران بلاروس صاحب مقام سوم شدند.
کد خبر: ۵۴۳۴۸۸
احمدی نژاد با کشتی گیران آمریکا دست داد

خبرگزاری آسوشیتدپرس مراسم پس از قهرمانی تیم کشتی ایران در رقابت‌های جام جهانی که در تهران برگزار شد را بازتاب داده است.این منبع خبری نوشت اعضای تیم کشتی آزاد آمریکا و محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور ایران پس از کسب مقام سوم دست دادند.

این خبرگزاری افزود: ایران و آمریکا از چند روز قبل که بحث خروج این رشته پهلوانی از رقابت‌های المپیک مطرح شد، وجه اشتراکی یافتند. این درحالیست که تیم کشتی آزاد ایران پس از شکست 6 بر یک روسیه، مقام نخست را کسب کرد در حالیکه آمریکایی‌ها با غلبه بر کشتی‌گیران بلاروس صاحب مقام سوم شدند.

به نوشته فارس در ادامه این گزارش عنوان شده است: احمدی‌نژاد برای اعطای مدال و جوایز در محل انجام مسابقات حضور یافت و با برخی از اعضا تیم آمریکا دست داد و حتی عکس گرفت.

آسوشیتدپرس افزود: تلویزیون ایران بخش از مراسم اعطای جوایز را به صورت زنده نشان داد. این مسابقات چند روز پس از تصمیم اولیه کمیته اجرایی المپیک مبنی بر حذف کشتی برگزار شد.

این منبع بین‌المللی از آزادکاران ایرانی چنین تعریف کرد: تیم ایران مقام قهرمانی را خود را در سایه برد‌های حسن رحیمی، مسعود اسماعیل‌پور، صادق گودرزی، احسان لشکری،‌ حامد تاتاری و کمیل قاسمی کسب کرد. تنها برد روس‌ها توسط آلن گوجایف مقابل مهدی تقوی حاصل شد. ایران روز چهارشنبه در رشته فرنگی در فینال مغلوب روس‌ها شده بود. ترکیه هم با کسب مقام سوم به کار خود پایان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها