چرا رویانیان به گلزنی مهاجمش با دست اعتراض نمی‌کرد؟

قرایی: توانایی های گهر مشخص است

داوران انسان های شریفی هستند؛

مایلی‌کهن، همچنان امیدوار به بقا

سرمربی تیم فوتبال گهر با وجود قرار گرفتن در انتهای جدول همچنان به بقای تیمش در لیگ برتر امیدوار است.
کد خبر: ۵۴۳۱۷۶
مایلی‌کهن، همچنان امیدوار به بقا

محمد مایلی کهن، سرمربی تیم فوتبال گهر دورود در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران عنوان کرد: فردا هم مثل سایر بازی‌ها دیدار سختی خواهیم داشت. من یک زمانی در دهه چهل در نفت بازی می‌کردم و خاطرات خوشی از این تیم دارم. در سال 53 آقای گل باشگاه‌های تهران شدم و زمان شیرزادگان که خدا رحمتش کند، به تیم محبوبم پرسپولیس پیوستم.
وی ادامه داد: نفت امکانات و ساختار مناسبی دارد. قبل و بین دو نیم فصل یارگیری خوبی کرده است. همچنین کادر مربیگری خوبی دارد و این بازی برای تیم ما که یکی از مظلوم‌ترین تیم‌های ادوار لیگ بوده و از خیلی چیزها محروم است،‌ بازی مشکلی به حساب می‌آید. نزدیک بودن بازی‌ها برای ما مشکل ایجاد کرده و تا تیم ما می‌خواست در زمینه گل نخوردن رشد کند متاسفانه ساشا را از دست دادیم و خط دفاعی با مشکل مواجه شد. در بازی فردا نیز سه بازیکن را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم و یکی ، دو بازیکن هم مصدوم هستند. بنابراین تا دلتان بخواهد در این زمینه مشکل داریم. اما از بازیکنانم به خاطر ارائه بازی خوب تشکر می‌کنم. ما یک جاهایی به دلیل کم تجربگی و جای دیگر به دلیل اشتباهات داوری نتیجه‌ نگرفتیم، اما ناامید نیستیم و به خاطر مردم استان لرستان با همه توانمان به زمین می رویم و سعی می‌کنیم بازی خوبی را ارائه دهیم.

مایلی کهن در پاسخ به این پرسش که آیا گهر در لیگ برتر می ماند؟ مطرح کرد: در نیم فصل اول بازی‌ها راحت‌تر از نیم فصل دوم است، همه تیم‌ها به دنبال امتیاز بیشتری هستند، اما برای ما این گونه نبوده است و با مشکلات مواجه بودیم،‌هم قبل از شروع فصل و هم در نیم فصل اول. در بین دو نیم فصل نیز نتوانستیم تجدید قوا کنیم، چون دورود از لحاظ بودجه ای یک سوم فجر سپاسی هم هزینه نکرده است. مشکلات متعددی وجود داشت که باعث شد تیم خوب بسته نشود، همچنین گهر در شهر خودش بازی نکرد. با این حال ما ناامید نیستیم. ما حداقل این شانس را داریم که به پلی‌آف صعود کنیم. در حال حاضر 18 امتیاز داریم و آلومینیوم 26 امتیازی است. همچنین ما یک بازی مستقیم با آلومینیوم داریم. اگر یک مقداری هم بدشانسی‌ها دست از سرمان بردارد، می‌توانیم در لیگ بمانیم. در بازی مقابل تراکتورسازی دو توپمان به تیر دروازه‌ اصابت کرد.

مایلی کهن در پایان نیز درباره وضعیت داوری لیگ برتر و نارضایتی داوران از هجمه‌های موجود علیه آنها، تصریح کرد: در سال‌هایی که من در فوتبال بودم، داروان خوبی داشتیم، آنها انسان های شریفی هستند، اما مشکل اساسی این است که ما از آنها حمایت نمی‌کنیم. متولی اصلی، فدراسیون و سازمان لیگ است. اما در هیچ زمینه‌ای از داوران حمایت نمی‌کنند، اگر این مشکلات را نداشتیم هر کسی در چارچوب وظایف خودش حرکت می‌کرد. اعتراض به داوری در همه جای دنیا تبعات سنگینی دارد، اما در کشور ما سلیقه‌ای رفتار می‌شود. بارها دیده شده که من مربی به داور اعتراض می‌کنم، اما حتی خود داور هم ترسیده که مربی تیم پرطرفدار را اخراج کند. اگر ما به دنبال این هستیم که فوتبالمان سر و سامان بگیردَ، داورهای خوب نیاز داریم تا مربی. داوران قشر مظلومی هستند که بیشترین صدمات در فوتبال می‌بینند و کسی نیست از آنها حمایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها