احمد رضوان / فدراسیون کشتی

راهیابی کشتی فرنگی به فینال

نایب رییس فدراسیون کشتی خبر داد؛

پاداش های قهرمانان جام جهانی کاهش می یابد

نایب رییس فدراسیون کشتی از کم شدن جوایز جام جهانی خبر داد.
کد خبر: ۵۴۲۸۳۴
پاداش های قهرمانان جام جهانی کاهش می یابد


حسن رنگرز اظهار کرد: با مسئولان فیلا صحبت و تعامل کردیم و سقف جوایز مسابقه‌های جام جهانی را به 100 هزار دلار رساندیم. پیش از این قرار بود در مسابقه‌های جام جهانی کشتی فرنگی و آزاد در مجموع 400 هزار دلار جایزه پرداخت شود اما با این تعامل صورت گرفته این مبلغ به 200 هزار دلار کاهش پیدا کرد.

وی همچنین درباره جلسه امشب اعضای فدراسیون‌های جهانی درباره حذف کشتی از المپیک گفت: امشب ضیافت شامی با حضور روسا و اعضای فدراسیون‌های جهانی مثل ترکیه و حضور کسانی مثل نامیک عبدالله‌اف، ریچ تندر (آمریکا) به همراه اعضای هیات رییسه فیلا و سرپرست تیم‌های شرکت‌ کننده در مسابقه‌ها و محمد علی‌آبادی برگزار خواهد شد.

رنگرز ادامه داد: از کارگروهی که کمیته ملی المپیک برای جلوگیری از حذف کشتی از المپیک تشکیل داده هم دعوت کرده‌ایم که امیدوار هستیم در جلسه شرکت کنند.

رنگرز با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم امشب اتفاق نظر جهانی در این زمینه به وجود بیاید خاطرنشان کرد: باید راهکارها را تبیین کنیم، بحث و تبادل نظر صورت دهیم تا به یک اجماع جهانی درباره جلوگیری از حذف کشتی از المپیک برسیم.

وی در پایان جلسات کارگروه کمیته ملی المپیک را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم با توجه به زمان اندک با حساسیت و جدیت خاصی پیگیر این موضوع شویم و از زمان موجود بیشترین و بهترین استفاده را ببریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها