رویانیان موفق ترین مدیرسال 91 است؛

پیروانی: پرسپولیس هیچ سالی اینطور نبوده

طبق اعلام سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران، این تیم روز شنبه هفته آینده در دیداری تدارکاتی برابر تیم پرسپولیس تهران به میدان می‌رود.
کد خبر: ۵۴۲۷۹۳
زیر 17 ساله ها به مصاف پرسپولیس می روند



علی دوستی‌مهر که برای استعدادیابی در آمل به سر می‌برد، در خصوص این بازی گفت: طبق برنامه‌ریزی که انجام شده، به همراه مهدی غفاری دیگر مربی تیم نوجوانان برای استعدادیابی به شمال کشور آمده‌ایم و در استان مازندران به استعدادیابی می‌پردازیم و امروز در آمل خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مرحله بعدی اردوی آماده‌سازی تیم زیر 17 سال ایران از چهارم اسفند آغاز می‌شود، ادامه داد: در نظر داریم در این اردو دو بازی دوستانه با دو تیم لیگ برتری انجام دهیم. خوشبختانه با هماهنگی‌هایی که شده بازی تیم ملی نوجوانان با تیم پرسپولیس نهایی شده و روز شنبه در ورزشگاه درفشی‌فر برابر این تیم به میدان خواهیم رفت که جا دارد تشکر ویژه‌ای هم از باشگاه پرسپولیس به این دلیل داشته باشم.

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران همچنین خاطرنشان کرد: در نظر داریم با تیم‌های بزرگسال لیگ برتری بازی کنیم و در این میان دوست داریم با نفت تهران، استقلال تهران، راه‌آهن و پیکان هم بازی‌های دوستانه‌ای انجام بدهیم. بازی با تیم‌های بزرگسال لیگ برتری، محک بسیار خوبی برای ماست و یک بازی پرفشار با حریفان لیگ برتری به نفع تیم نوجوانان خواهد بود و آنها را آبدیده خواهد کرد. امیدوارم دیگر باشگاه‌های لیگ برتری هم در این زمینه با ما همکاری کنند و در فرصت‌هایی که دارند ،به ما وقت بدهند تا تیم نوجوانان برای جام جهانی نوجوانان زیر 17 سال بیش از پیش آماده شود.

‌‎دوستی‌مهر در پایان گفت: اواسط اسفند در یک یا دو بازی دوستانه در عراق به مصاف تیم ملی زیر 17 سال عراق می‌رویم که این تیم هم به جام جهانی 2013 حضور دارد. آنها تیم بسیار خوب و آماده‌ای دارند و در مرحله مقدماتی هم با آنها هم گروه بوده و مطمئنا انجام این بازی دوستانه می‌تواند برای ما مفید باشد. فوتبال پایه عراق در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و تیم جوانان این کشور هم به جام جهانی 2013 ترکیه صعود کرده است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها