گفت و گو با مصطفی کارخانه سرمربی تیم متین ورامین ؛

هنوز دینم را به والیبال ورامین ادا نکرده ام

آغاز مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال؛

تب والیبال در تهران و ورامین بالا می گیرد

رقابتهای مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال ایران از امروز چهارشنبه سوم اسفند ماه در تهران آغاز می شود که در این مرحله چهار تیم کاله آمل، سایپا، پیکان و متین ورامین نبرد قهرمانی را برگزار خواهند کرد.
کد خبر: ۵۴۲۷۰۸
تب والیبال در تهران و ورامین بالا می گیرد

جام جم/ تهران و ورامین میزبان اولین دیدارهای مرحله حساس پلی آف خواهند بود. ابتدا در خانه والیبال تهران پیکان و کاله آمل به مصاف یکدیگر می روند تا دیدار رفت خود را برگزار کنند. این دو تیم در مرحله مقدماتی لیگ برتر نبردی پایاپای با یکدیگر داشتند، یک بار پیکان کاله را در خانه اش شکست داد و یکبار نیز کاله در مقابل پیکان به پیروزی رسید. این دو تیم در شرایطی در مرحله مقدماتی در مقابل یکدیگر به پیروزی رسیدند که پیروزی هایشان در خانه یکدیگر به دست آمد. اما مصاف دوباره این تیم اینبار بسیار متفاوت است. شاگردان پیمان اکبری و بهروز عطایی در حالی برای سوم مقابل یکدیگر قرار می گیرند که خوب می دانند جای اشتباه وجود ندارد. هر دو تیم در ترکیب تیم خود ستارگان زیادی را دارند و همه این ستاره ها در دور رفت می خواهند با دست پر میدان را ترک کنند. پیمان اکبری در آستانه این دیدار مهم به جام جم گفت:  حساسیت دور رفت بیشتر از دور برگشت است. اگر در این مرحله ضریب اشتباهات را به حداقل برسانیم می توانیم با خیالی آسوده به دیدار برگشت فکر کنیم. هر چهار تیم حاضر در مرحله پلی آف شانس برابری برای پیروزی دارند اما ما سعی و تلاش خود را می کنیم تا این قهرمانی متعلق به ما باشد.
دغدغه های کارخانه در مقابل انگیزه های نفر زاده
در دومین دیدار امروز متین ورامین در مقابل سایپای البرز قرار می گیرد. متین ورامین که در لیگ امسال یک تیم تازه وارد محسوب می شد در ظاهر شانسی برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر را نداشت اما در ادامه عملکرد خوب شاگردان کارخانه این تیم را به پلی آف لیگ برتر آورد. کارخانه که تیمش در مرحله مقدماتی دوبار مقابل همین سایپا مغلوب شده بود برای بازی فردا دغدغه های فراوانی خواهد داشت. فرهاد نفرزاده سرمربی تیم سایپا نیز با توجه به دو پیروزی گذشته انگیزه های بسیار زیادی دارد و می خواهد سومین پیروزی متوالی خود را به همراه شاگردانش مقابل این تیم به دست بیاورد. کارخانه درباره بازی فردا به جام جم گفت: دو شکست قبلی ما مقابل تیم سایپا هرگز به این معنی نخواهد بود که در مرحله رفت پلی آف نیز دوباره مقابل این تیم شکست می خوریم . ما هم برای افزایش شانس قهرمانی مان به میدان می رویم و هم به نوعی می خواهیم دو شکست قبلی را تلافی کنیم. البته نگرانی من به اوج خود رسیده است که البته با توجه به شرایط کنونی تیم بسیار طبیعی است اما به هر حال ما در مقابل تیم با برنامه سایپا با برنامه و اشتهای زیادی برای پیروزی ظاهر می شویم. نفر زاده نیز در گفت و گو با جام جم عنوان داشت: خیلی ها انتظار حضور سایپا را در پلی آف نداشتند اما ما به این مرحله رسیدیم و آنچه که ما را به این مرحله رساند چیزی نبود جز نظم. سایپا در ارائه بازی های زیبا بسیار موفق عمل کرده است و تلاش ما این است که در مقابل متین یک پیروزی توام با ارائه بازی زیبا به دست بیاوریم.
برنامه مرحله رفت پلی‌آف لیگ برتر والیبال
چهارشنبه دوم اسفند
تهران ساعت ۱۵ – پیکان – کاله
ورامین ساعت ۱۵:۳۰ – متین – سایپا
شهرداری ارومیه به آب و آتش زد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها