جام جهانی کشتی فرنگی

ایران نایب قهرمان شد

کشتی آذربایجان با ایرانی ها پیشرفت می کند

چرا طهماسبی برابر ایران کشتی نگرفت؟

کادر فنی تیم کشتی فرنگی آذربایجان از سامان طهماسبی کشتی گیر ایرانی این تیم برابر تیم ایران استفاده نکرد. غیبت طهماسبی حرف و حدیث های تازه ای به راه انداخت اما خود سامان هر گونه شایعه درباره کشتی نگرفتنش را رد می کند و می گوید فقط با دستور کادر فنی روی تشک نرفته است.
کد خبر: ۵۴۲۵۵۳
چرا طهماسبی برابر ایران کشتی نگرفت؟

سامان طهماسبی در گفتگوی  با مهر، در مورد دلیل غیبتش در ترکیب تیم کشتی فرنگی آذربایجان برابر ایران  گفت: تمام شایعات و حرف و حدیث‌هایی که در این خصوص مطرح شده را رد کرده و تاکید می‌کنم در این دیدار تنها با نظر کادرفنی تیم ملی آذربایجان به میدان نرفتم و بحث دیگری هم در این خصوص وجود نداشت.

وی همچنین اضافه کرد: مربیان آذربایجان صلاح دیدند من در این بازی کشتی نگیرم و نفر اصلی وزن 84 کیلوگرم آذربایجان که رفیق حسینوف است، در کشتی برابر ایران روی تشک رفت. این مسئله دلیل دیگری ندارد و بار دیگر حرف و حدیث‌هایی که در خصوص آن مطرح شد را رد می‌کنم.

کشتی‌گیر وزن 84 کیلوگرم تیم آذربایجان در خصوص حضور مربیان ایرانی در این تیم خاطرنشان کرد: حضور مربیان ایرانی تاثیر بسیاری زیاد و صددرصدی در پیشرفت من و کشتی‌ آذربایجان داشته و خواهد داشت. حضور ناصر نوربخش و جمشید خیرآبادی در تیم ملی آذربایجان کلا به سود این تیم خواهد بود.

طهماسبی یادآور شد: این مربیان در کنار محمد بنا توانستند تیم کشتی فرنگی ایران را قهرمانی المپیک 2012 لندن کنند و در آینده تاثیر مثبت آن‌ها در تیم آذربایجان مشخص خواهد شد.

وی در مورد وضعیت حضور علی‌اکبری در آذربایجان هم اظهار داشت: اطلاعی از برنامه‌های علی‌اکبری ندارم. آنچه مسلم است آذربایجان برای رشد کشتی‌اش سرمایه‌گذاری بسیاری انجام داده است.

کشتی‌گیر وزن 84 کیلوگرم تیم آذربایجان در پایان گفت: حرف‌های زیادی برای گفتم دارم که الان وقت بیان آنها نیست. قطعا بعد از پایان مسابقات در خصوص مسائل مختلف صحبت خواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها