با توجه به بنرهای خوشامدگویی که در سالن 12 هزارنفری آزادی نصب شده است احتمال حضور رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان در افتتاحیه مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی وجود دارد.
کد خبر: ۵۴۲۴۱۵
احمدی‌نژاد و عباسی در افتتاحیه جام جهانی

رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی سال 2013 از صبح امروز با حضور 10 تیم برتر جهان در 2 گروه 5 تیمی در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است. با توجه به بنرهایی که در سالن مسابقات برای خوشامدگویی به رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان در سالن نصب شده است احتمال حضور محمود احمدی نژاد و محمد عباسی در مراسم افتتاحیه مسابقات وجود دارد.
به گزارش فارس؛بر اساس برنامه اعلام شده قرار است افتتاحیه مسابقات ساعت 15 برگزار شود و پس از آن رقابت ها در نوبت عصر از ساعت 16:30 آغاز خواهد شد.
* امید نوروزی دارنده مدال طلای المپیک و سعید عبدولی قهرمان جهان و ملی پوش وزن 66 کیلوگرم کشورمان در المپیک لندن بعد از پیروزی ایران مقابل ترکیه در نخستین دیدار در رختکن تیم ملی حاضر شدند و به ملی پوشان تبریک گفتند.
*با وجود اینکه عکاسان زیادی از رسانه های مختلف برای پوشش مسابقات در سالن آزادی حضور دارند اما فضای کمی برای پوشش مسابقات در اختیار آنها قرار گرفته است.
* از نکات جالب توجه این مسابقات می توان به تشویق تیم آذربایجان توسط تماشاگران ایرانی اشاره کرد. در ترکیب آذربایجان سامان طهماسبی کشتی گیر ایرانی الاصل این تیم در 84 کیلو حضور دارد و مربیگری این تیم نیز به عهده ناصر نوربخش، مربی سابق تیم ملی کشتی فنگی کشورمان است.

* با توجه به اینکه مسابقات امروز در روز میانی هفته برگزار می شود استقبال مناسبی از این مسابقات شده است و حدود 2 هزار تماشاگر در سالن آزادی حضور دارند. فرنگی کاران کشورمان از مردم درخواست کردند تا با حضور خود سالن را پر کنند و به آنها روحیه دهند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها