جام جهانی کشتی فرنگی 2013 – تهران؛

خروج آذربایجان از کورس قهرمانی

حواشی جام جهانی کشتی فرنگی؛

استقبال 1000 نفری در ورزشگاه 12000 نفری!

جام جهانی کشتی فرنگی با دیدار تیم‌های ایران و ترکیه ، بلغارستان و روسیه با حدود 45 دقیقه تاخیر آغاز شد.
کد خبر: ۵۴۲۳۹۱
استقبال 1000 نفری در ورزشگاه 12000 نفری!


رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2013 با حضور 10 تیم برتر جهان در دو گروه پنج تیمی از صبح امروز آغاز شد که ایران در اولین دیدار خود ترکیه را شکست داد.
-به گزارش  در حاشیه:
حدود 1000 تماشاگر از صبح امروز برای حمایت از تیم ملی کشتی ایران به سالن 12 هزار نفری آزادی آمدند.
- تعدادی از تماشاگران بنری برای حمایت از کشتی در دست داشتند که بر روی آن به انگلیسی نوشته شده بود المپیک بدون کشتی هویت ندارد.
- در حالی که گفته می‌شد مسابقات از ساعت 9:30 صبح آغاز می‌شود، این پیکارها با 45 دقیقه تاخیر آغاز شد و برای دقایقی کشتی‌گیران دو تیم سردرگم بودند.

- در حالی که عکاسان زیادی برای پوشش جام جهانی به سالن 12 هزار نفری آزادی َآمده‌اند. جایگاه کوچکی برای آنها در نظر گرفته نشده است که تعدادی از این عکاسان از این موضوع گلایه داشتند. این در شرایطی است که یک طرف تشک‌ها با تابلوهای تبلیغاتی پر شده و در طرف دیگر مسئولان فدراسیون جهانی و داوران نشسته‌اند. در دو سمت سالن نیز اسکوربردهای بزرگ نصب شده و تنها از یک زاویه که سه‌، چهار متر بیشتر طول ندارد، به عکاسان اجازه عکاسی داده شده است که این جای کوچک برای تعداد بسیار زیادی از عکاسان جوابگو نیست و آنها را در کارشان دچار مشکل کرده است.

- در حالی که فدراسیون جهانی کشتی با استعفای مارتینتی دچار بحران شده است، رییس موقت و چهره‌های سرشناس هیات رییسه فیلا به جام جهانی نیامدند. کیم کره‌ای که گفته می شود رییس جدید کمیته‌ داوران است به همراه عضو مجارستانی هیات رییسه فیلا به همراه پروفسور تنومن آلمانی شاخص‌ترین چهره‌های فیلا هستند که به تهران سفر کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها