گلایه های سرمربی تیم ملی زیر 22 سال؛

منصوریان: به ما کم لطفی شد

پس از قهرمانی در لیگ برتر ووشوی بانوان؛

منصوریان: بدون چینی ها قهرمان لیگ نمی شدیم

قهرمان ووشو بانوان جهان و آسیا این روزها بیشتر دغدغه مربی گری دارد هر چند اصلا به خداحافظی از ووشو فکر نمی کند و به قول خودش تا زمانی که مدال طلای بازی های آسیایی را کسب نکند فکر خداحافظی را به ذهنش راه نمی دهد.
کد خبر: ۵۴۲۳۵۰
منصوریان: بدون چینی ها قهرمان لیگ نمی شدیم


شهربانو منصوریان در 27 سالگی به عنوان سرمربی تیم فولاد ماهان را قهرمان لیگ ووشو کرده است، اتفاقی که او آن را حاصل دو سال برنامه ریزی می داند.
وی در این باره به جام جم ورزشی  گفت: قهرمانی تیم ووشو فولاد ماهان در لیگ بانوان اتفاقی نبود و بعد از دو سال تلاش و برنامه ریزی به این مهم دست پیدا کردیم.
سرمربی تیم ووشو فولاد ماهان با بیان مطلب فوق افزود: سال گذشته دیدار نهایی را به گاز مازندران واگذار کردیم و همان زمان مطمئن بودم می توانیم با جبران این شکست سکوی نخست را کسب کنیم که در لیگ 91 با تلاش همه اعضای تیم ثمره دوسال برنامه ریزی را گرفته و جام قهرمانی را از آن خود کردیم.
منصوریان که خود عضو تیم ملی و از مدال داران جهانی و آسیایی است در خصوص حضور ووشوکارانی از این دست در ترکیب تیم و نقش آنها در این قهرمانی گفت: بدون شک بدون کمک چنین ووشوکارانی رسیدن به این مهم سخت بود، شهربانو منصوریان، صدیقه دریانی و مریم هاشمی از ملی پوشان عنوان دار تیم ما بودند که نقش موثری در کسب این عنوان داشتیم.

وی به تالو کاران تیم نیز اشاره کرد و گفت: در تالو ووشو کاران جوان و آینده داری  مثل هانیه رجبی دارنده مدال برنز آسیا و نفر سوم جوانان جهان، فرزانه ابراهیم پورو سمیه میرزایی در ترکیب تیم حضور داشتند که در کنار میرانی با تجربه موفق شدیم نتایج خوبی در این بخش کسب کنیم.
منصوریان درباره سطح فنی این دوره از رقابتها هم گفت: به لحاظ کمی در لیگ امسال تعداد تیمها قابل توجه بود و از بعد کیفی هم تیمها به شرایط خوبی رسیده بودند و تقسیم شدن ملی پوشان و عنوان داران در همه تیمها وزن اکثر آنها را بالا برده بود به خصوص تیمهای حاضر در نیمه نهایی که قدرت تقریبا یکسانی داشتند که لازم است به فدراسیون ووشو بابت راه اندازی این لیگ پویا و با برنامه تبریک بگویم.
سرمربی فولاد ماهان در پایان گفت: با حمایتهای ساکت مدیر عامل و خانم پیرجمال معاون امور ورزش بانوان باشگاه تیم خوب و یکدستی را جمع و جور کرده ایم و برنامه های ویژه ای را برای آینده داریم و قرار است این تیم را به رقابتهای برون مرزی هم اعزام کنیم.
تیم ووشو فولاد ماهان در رقابتهای لیگ برتر موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها