لقب تازه موسوی از سوی فدراسیون والیبال؛

سوپر استار

مسئولان فدراسیون والیبال ایران نام محمد موسوی عراقی را به عنوان سوپر استار ایرانی به فدراسیون جهانی والیبال FIVB معرفی کردند تا از عکس این ملی پوش والیبال ایران در بولتن لیگ جهانی والیبال استفاده شود.
کد خبر: ۵۴۲۰۷۴
سوپر استار


جام جم/ بر اساس اعلام نظر فدراسیون والیبال ایران به FIVB موسوی عراقی به عنوان سمبل والیبال ایران شناخته می شود تا از عکس او در کنار سایر سمبل های والیبال دنیا در بولتن لیگ جهانی استفاده شود این در حالی است که علیرضا نادی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نسبت به موسوی شهرت بیشتری در میادین بین المللی دارد اما به نظر می آید جنجال های اخیر او در این فصل از رقابتهای لیگ برتر که عدم دعوت از او به تیم ملی را در پی داشت فدراسیون را مجاب کرد تا موسوی را به عنوان سمبل والیبال ایران به فدراسیون جهانی معرفی کند.
محمد موسوی عراقی در واکنش به انتخاب خودش به عنوان سمبل والیبال ایران به جام جم گفت: از اینکه از سوی فدراسیون والیبال به فدراسیون جهانی معرفی شدم بسیار خوشحالم و از اینکه این شانس به من رو کرده تا به عنوان سمبل والیبال ایران معرفی شوم به خودم می بالم اما این نکته مهم را هم از یاد نمی برم که در والیبال و موفقیت هایی که برای آن حاصل می شود همه نقش دارند و همه چیز منحصر به یک نام نیست. وی درباره خط خوردن نام علیرضا نادی از لیست تیم ملی والیبال ایران گفت: وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم. او بازیکن واقعا تاثیر گذاری است و در دو سال اخیر نیز عالی بوده و اطمینان دارم اگر او در تیم ملی نباشد یک خلا بزرگ به وجود می آید. اعتقاد دارم اگر قرار است نادی را از تیم ملی کنار بگذارند با شیوه و رفتار بهتری این کار انجام شود. به هر صورت نمی خواهم در کار ولاسکو چندان دخالت کنم. موسوی که خود چندی پیش به دلیل بی انضباطی توسط ولاسکو از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شد افزود: نمی دانم در آن زمان نادی چقدر از من حمایت کرد اما من اکنون از نادی کاملا حمایت می کنم و صراحتا می گویم که تیم ملی به این بازیکن با تجربه نیاز دارد. ملی پوش والیبال ایران درباره پیشنهاد تیم زنیت کاران روسیه گفت: به طور ضمنی صحبتهایی برای بازی کردن من در این تیم انجام شده است اما حتی اگر این انتقال صورت بگیرد بعد از پایان این فصل اتفاق می افتد. خیلی تمایل دارم در لیگی فراتر از لیگ ایران همانند لیگ روسیه و یا لیگ ایران بازی کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها